تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 0:50
5 بازدید
کد خبر : 348977

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| یوزها در صدد انتقام از عنابی‌ها در دبی/ یک تیر و دوو نشان قلعه‌نویی در راشد

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| یوزها در صدد انتقام از عنابی‌ها در دبی/ یک تیر و دوو نشان قلعه‌نویی در راشد

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال آن است تا انتقام شکست در جام ملت‌ها را از قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در دبی بگیرد. به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه راشد دبی میزبان تیم ملی قطر خواهد

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| یوزها در صدد انتقام از عنابی‌ها در دبی  یک تیر و دوو نشان قلعه‌نویی در راشد

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال آن است تا انتقام شکست در جام ملت‌ها را از قطر در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در دبی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه راشد دبی میزبان تیم ملی قطر خواهد بود.  

شاگردان امیر قلعه‌نویی در پایان هفته سوم با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر از ازبکستان در رده دوم گروه A هستند. آنها تن‌ها تیم بدون گل خورده این گروه هستند و البته با دو گل زده، آمار قابل دفاعی در این زمینه ارائه نکرده‌اند. آنها برابر قرقیزستان و امارات به برتری‌های مشابه یک بر صفر دست یافتند و در آخرین بازی هم در تاشکند به تساوی بدون گل دست یافتند در شرایطی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بازی کردند.

صالح حردانی و سامان قدوس محروم هستند و نمی‌توانند تیم ملی را برابر حریف عربی همراهی کنند. محرومیت این بازیکن، سرمربی تیم ملی را مجبور خواهد کرد تا دست به ترکیب تیمش بزند و از مهره‌های دیگری استفاده کند. برتری در زمین ثالث تیم ملی ایران را در شرایط بسیار خوبی قرار خواهد داد و با توجه به اینکه دو تیم اول گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی می‌کند، یوز‌ها به دنبال آن هستند تا فرصت صعود را از دست ندهند.  

قطر که قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد و برای دومین بار هم فاتح این تورنمنت معتبر شد، پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، نتوانسته تا مطابق انتظار ظاهر شود و در ۳ بازی اول ۵ امتیاز از دست داده تا با ۴ امتیاز در رتبه چهارم گروه A بایستد. تیتین مارکز نتوانسته مطابق انتظار نتیجه بگیرد و این سرمربی اسپانیایی به دنبال آن است تا در کشوری عربی تیم دوم آسیا در رنکینگ فیفا را متوقف کند.

اکرم عفیف، المعز علی، بوعلام خوخی، لوکاس مندز و ابراهیم الحسن، مهم‌ترین بازیکنان قطر هستند و پس از آنکه در آخرین رویارویی دو تیم در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به پیروزی رسیدند، این بار برای زنده کردن امید‌های صعود تلاش خواهند کرد تا برابر ایران نتیجه بگیرند. عنابی‌ها روز سختی را مقابل یوز‌ها تجربه خواهند کرد و اگر مغلوب شوند فاصله‌شان با منطقه صعود ۶ امتیاز خواهد شد که جبران آن بسیار دشوار خواهد بود. اکرم عفیف که سابقه گلزنی به تیم ملی ایران و باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه دارد، خطرناک‌ترین و مهم‌ترین عنصر عنابی‌ها برای کسب پیروزی شمرده می‌شود.  

 

 

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn