تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 7:50
27 بازدید
کد خبر : 349228

اشتباهات داوران من را شرمنده هواداران پرسپولیس کرد/ اگر گل پرسپولیس آفساید باشد، از فوتبال می‌روم!

اشتباهات داوران من را شرمنده هواداران پرسپولیس کرد/ اگر گل پرسپولیس آفساید باشد، از فوتبال می‌روم!

پرسپولیس ۲۳ مهر سال ۱۳۸۹ با تک‌گلی که فرهاد مجیدی در دقایق تلف‌شده نیمه دوم به ثمر رساند، قافیه را به استقلال واگذار کرد؛ دیداری که حاشیه‌های بسیار زیادی داشت و گلِ محمد نوری توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تصمیمی که البته بعدا در برنامه‌های تلویزیونی مشخص شد اشتباه بوده و پرسپولیسی‌ها در موقعیت

پرسپولیس ۲۳ مهر سال ۱۳۸۹ با تک‌گلی که فرهاد مجیدی در دقایق تلف‌شده نیمه دوم به ثمر رساند، قافیه را به استقلال واگذار کرد؛ دیداری که حاشیه‌های بسیار زیادی داشت و گلِ محمد نوری توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تصمیمی که البته بعدا در برنامه‌های تلویزیونی مشخص شد اشتباه بوده و پرسپولیسی‌ها در موقعیت صحیح به گل رسیده بودند.

در همین خصوص علی دایی پس از پایان دربی مذکور مصاحبه بسیار تندی انجام داد. دایی طی این مصاحبه که ۲۴ مهر سال ۸۹ در آفتاب نو هم منتشر شد، با انتقاد از عملکرد داوران گفت: به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم ولی پرسپولیس اصلا مستحق شکست نبود و نباید چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد. ما در موقعیتی درست به گل رسیدیم ولی آن را مردود اعلام کردند. آن‌قدر به سالم بودن گل تیمم اطمینان دارم که می‌گویم اگر گل پرسپولیس مقابل استقلال آفساید باشد، دیگر مربیگری نمی‌کنم و از فوتبال می‌روم. متاسفانه در این فصل اشتباهات داوری موجب شده تا من واقعا شرمنده هواداران پرسپولیس شوم.

علی دایی در ادامه این مصاحبه به حرف‌های پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: ما چند موقعیت خوب گل‌زنی داشتیم ولی استقلال فقط یک فرصت به دست آورد و همان توپ را نیز به گل تبدیل کرد. البته این ضعف پرسپولیس است که در دقایق پایانی گل می‌خورد و حتما باید آن را برطرف کنیم ولی در مورد صحبت‌های آقای پرویز مظلومی که گفته بود استقلال برای رسیدن به گل صبوری کرد، باید بگویم اگر استقلالی‌ها در دقایق پایانی به گل نمی‌رسیدند آیا آقای مظلومی بازهم این حرف‌ها را بر زبان می‌آورد؟

آفتاب نو‌گردی| علی دایی: اشتباهات داوران من را شرمنده هواداران پرسپولیس کرد/ اگر گل پرسپولیس آفساید باشد، از فوتبال می‌روم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn