تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 8:29
9 بازدید
کد خبر : 349257

جلوگیری از ورود شرکت های دلال برای فروش محصولات پتروشیمی ایلام

جلوگیری از ورود شرکت های دلال برای فروش محصولات پتروشیمی ایلام

به گزارش جام جم آنلاین ؛حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مدیران شرکت پترول با تاکید بر حذف نقش برخی واسطه‌ها و دلالان از مجموعه پتروشیمی ایلام اظهار کرد: رفع مشکلات صنعت پتروشیمی در استان ایلام، نیازمند پیگیری، همکاری و همدلی همه مسئولان است. وی با

به گزارش جام جم آنلاین ؛حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ایلام و جمعی از مدیران شرکت پترول با تاکید بر حذف نقش برخی واسطه‌ها و دلالان از مجموعه پتروشیمی ایلام اظهار کرد: رفع مشکلات صنعت پتروشیمی در استان ایلام، نیازمند پیگیری، همکاری و همدلی همه مسئولان است.

وی با تاکید بر تلاش همه مدیران مجموعه پتروشیمی در راستای جلوگیری از زیان دهی پتروشیمی ایلام، افزود: رفع مشکلات پتروشیمی استان ایلام با پیگیری، همکاری و همدلی مدیران این مجموعه و همه مسئولان استان امکان پذیر است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر جلوگیری از ورود شرکت‌های دلال و واسطه به پتروشیمی ایلام برای فروش محصولات، تصریح کرد: برای فروش محصولات پتروشیمی ایلام به عنوان کالاهای راهبری در حوزه‌های مختلف صنعت، نباید اجازه داد شرکت‌های واسطه و دلال ورود کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید مجموعه پتروشیمی ایلام و خدا قوت به همه کارکنان این مجموعه در راستای تقویت تولید محصولات پتروشیمی، بر ضرورت شفاف سازی در خصوص قراردادهایی که در گذشته منعقد شده است، گفت: امید است که مجموعه پتروشیمی ایلام در این خصوص شفاف سازی کند.

وی با اشاره به قراردادی که در گذشته برای فروش محصول این مجموعه با یک شرکت واسطه منعقد شده بود، افزود: دست‌های پشت پرده و رانت خواری‌هایی که منجر به انعقاد قراردادهای پتروشیمی ایلام با شرکت‌های واسطه و دلالان شده است باید افشا شود.

امام جمعه ایلام با انتقاد از ضعف مدیریت در پتروشیمی ایلام در طول دوران مختلف، ادامه داد: باید مسئولان پاکدست، متعهد و تلاشگر پتروشیمی از زیان ده بودن پتروشیمی جلوگیری کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ نفت و گاز در استان و ضرورت سرمایه گذاری در این حوزه، تصریح کرد: ورود و سرمایه گذاری شرکت پترول برای بالقوه کردن ظرفیت‌های عظیم نفت و گاز در استان با ایجاد طرح‌های جدید و بکارگیری نیروهای جوان بیکار در این طرح‌ها، موجب کاهش معضل اشتغال در استان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات پتروشیمی ایلام حل شدنی است خاطرنشان کرد: برای کمک به حل مشکلات این مجموعه آماده همکاری هستیم و اگر پترول خواهان فعال شدن پتروشیمی ایلام است، باید زمینه شفاف سازی قراردادی که با یک شرکت واسطه برای فروش محصولات منعقد شده، برای مردم شفاف سازی شود.

یوسف شریفی مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای دغدغه مندی و پیگیری مسائل و مشکلات مجموعه صنعت پتروشیمی در استان، اظهار کرد: ظرفیت تولید انواع محصولات پتروشیمی ایلام ۴۵۸ هزار تن است اما این مجموعه در حال حاضر با نصف خوراک مورد نیاز فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تقویت و سرپا نگاه داشتن مجموعه پتروشیمی ایلام نیازمند مساعدت و همکاری همه مسئولان استان است، افزود: درآمد پتروشیمی در مقایسه با هزینه‌های جاری آن کمتر است و همچنین باوجود دارای بودن نمودار استخدامی ۶۳۸ نفری، اما این مجموعه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیرو دارد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام تصریح کرد: هر ماه به دلیل عدم تأمین خوراک، به میزان بدهی‌های پتروشیمی ایلام افزوده می‌شود.

شریفی ادامه داد: نبود خوراک، هزینه تحمیلی و نیروی مازاد بزرگترین مانع بر سر راه سوددهی و زیان ده شدن پتروشیمی ایلام است و با حمایت مسئولان، پتروشیمی ایلام از این مرحله بحرانی عبور خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروی‌های استان باید برای نجات پتروشیمی ایلام تلاش کنند، افزود: توسعه پالایشگاه گاز در ایلام نقطه اساسی و حلقه مفقوده برای افزایش ظرفیت تولید در مجموعه پتروشیمی ایلام است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در خصوص موضوع قرارداد پتروشیمی ایلام با یک شرکت واسطه هم، خاطرنشان کرد: همه مستندات کافی برای محکومیت آن شرکت و صدور رأی به نفع پتروشیمی ایلام جمع آوری شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn