تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 9:18
6 بازدید
کد خبر : 349300

با حضور دنیامالی ورزش‌های آبی پیشرفت می‌کند/ می خواهیم خود را برای بازی آسیایی آماده کنیم

با حضور دنیامالی ورزش‌های آبی پیشرفت می‌کند/ می خواهیم خود را برای بازی آسیایی آماده کنیم

سرپرست دبیرکلی انجمن بادبانی در گفت وگو با آنا: سرپرست دبیرکلی انجمن بادبانی گفت: کمیته استان ها با شرح وظایف مشخص فعالیت خود را ادامه می دهند و سامان دهی آنها از اولویت های ما است. حمید شمالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برنامه های پیش رو انجمن بادبانی و انتصاب

سرپرست دبیرکلی انجمن بادبانی در گفت وگو با آنا:

با حضور دنیامالی ورزش‌های آبی پیشرفت می‌کند  می خواهیم خود را برای بازی آسیایی آماده کنیم

سرپرست دبیرکلی انجمن بادبانی گفت: کمیته استان ها با شرح وظایف مشخص فعالیت خود را ادامه می دهند و سامان دهی آنها از اولویت های ما است.

حمید شمالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برنامه های پیش رو انجمن بادبانی و انتصاب وی به عنوان سرپرست دبیرکلی گفت: ابتدا باید تشکر کنم از مقام عالی وزارت ورزش و جوانان بابت رویکرد مثبتی که در خصوص ورزش های دریایی محور دارد. در اصل بادبانی نوین را احمد دنیامالی هنگامی که رئیس فدراسیون قایقرانی بود به ایران آورد. سابقه طولانی مدت وزیر ورزش در حوزه دریایی کشور باعث افزایش ظرفیت های ورزش های دریایی می شود و ما این موضوع را به فال نیک می گیریم. با حضور او و دیگر عزیزان وزارت ورزش قطعا تلاش ها به ثمر می نشیند. خوشبختانه ظرفیت کسب مدال در رشته بادبانی در المپیک ۱۰ مدال و در بازی های آسیایی ۱۴ مدال است که این ظرفیت بزرگی است.

وی افزود: به دلیل اینکه رشته بادبانی زیر مجموعه انجمن های ورزشی است، ساختار هیئت ها تغییر می کنند و به شکل کمیته می شوند و با همان شرح وظایف زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان استان ها فعالیت می کنند. طبق سیاست های انجمن های ورزشی و وزارت ورزش، سامان دهی کمیته استان ها جزو اولویت ما است. رویکرد ما برنامه محور است. در خصوص برنامه ریزی هایمان، منابع مالی و تجهیزاتی استان ها را مورد توجه قرار می دهیم و بر آن اساس برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم. بعد از انجام برنامه ریزی های مربوطه، در دوره زمانی ۶ ماهه و ۱ ساله آن ها را باتوجه به عملکرد ها ارزیابی می کنیم. برای مقایسه نتایج هر استان را با خودش مقایسه می کنیم. نمی توانیم استانی را که سال ها در این رشته فعالیت کرده را با استانی که تازه شروع کرده است، مقایسه کنیم.     

سرپرست دبیرکلی انجمن بادبانی در پاسخ به این سوال که لیگ برگزاری مسابقات چگونه خواهد بود گفت: به دلیل اینکه کل ساختار تغییر کرده است کمی طول می کشد تا این موضوع را سامان دهیم. این یک واقعیت است که یک رشته ورزشی زمانی رشد می کند که لیگ آن ورزش ممتد و قوی باشد. خداراشاکریم که ایران چهار فصل است و این فرصت را به می دهد تا در کل سال به فعالیت بپردازیم. شاید ساختار لیگ تغییر کند و به شکل دیگری برگزار شود اما به هر حال قصد داریم مسابقات را به صورت پیوسته برگزار کنیم و با باشگاه هایی که دوماه فعالیت می کنند و چندین ماه فعالیت نمی کنند، برخورد کنیم. در تمام مسابقات نفرات برتر را مشخص می کنیم تا همه برای بهتر شدن تلاش کنند و با یک برتری، خود را ملی پوش تصور نکنند. مطمئن هستم با سیاست های علی اصغر محمودی موفق خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ خود را برسانیم.                                                             

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn