تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 9:20
48 بازدید
کد خبر : 349301

باخت سنگین تیم رونالدو در زمین مسابقه با استقلال +ویدیو

باخت سنگین تیم رونالدو در زمین مسابقه با استقلال +ویدیو

به گزارش آفتاب نو، پیرو تحولات سیاسی رخ داده در منطقه ظرف هفته‌های اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال خواست به جای تهران در یکی از شهرهای کشورهای همسایه میزبان النصر عربستان باشد. بر همین اساس طبق اعلام فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال این تیم در ورزشگاه شیخ آل راشد شهر دبی میزبان تیم

به گزارش آفتاب نو، پیرو تحولات سیاسی رخ داده در منطقه ظرف هفته‌های اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال خواست به جای تهران در یکی از شهرهای کشورهای همسایه میزبان النصر عربستان باشد. بر همین اساس طبق اعلام فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال این تیم در ورزشگاه شیخ آل راشد شهر دبی میزبان تیم النصر عربستان خواهد بود.

در حالی که تیم استقلال آخرین بار در سال ۲۰۱۷ و همراه با علیرضا منصوریان در جایگاه سرمربی در این زمین به میدان رفته است و حالا نزدیک به ۸ سال از آن تاریخ می‌گذرد تیم النصر عربستان نیز در مصاف با تیم‌های ایرانی در فصل ۲۰۱۶ لیگ قهرمانان آسیا در همین استادیوم به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت. دیداری که در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ بین شاگردان یحیی گل محمدی و بازیکنان تیم النصر عربستان برگزار شد.

تیم ذوب آهن در دیدار رفت نیز با همین نتیجه ۰-۳ در ورزشگاه شهر مسقط عمان النصر عربستان را شکست داده بود.

یحیی گل محمدی در آن شب تیمش را با ترکیب: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیک زاده، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان (۷۰- محمدرضا عباسی)، مهدی رجب‌زاده (۶۸- احمد امیرکامدار) و مسعود حسن‌زاده به میدان فرستاد.

باخت سنگین تیم رونالدو در زمین مسابقه با استقلال +ویدیو

لازم به ذکر است؛ گل‌های دیدار برگشت در ورزشگاه آل راشد توسط احسان پهلوان در دقیقه ۳۰، مسعود حسن‌زاده دقیقه ۴۱ و هاشم بیگ زاده دقیقه ۸۷ به ثمر رسیدند.

حالا و با گذشت حدود ۸ سال و نیم پس از آن تاریخ تیم النصر عربستان که دیگر در این ورزشگاه با هیچ تیمی از کشورمان مصاف نداشته باید رو در روی استقلال تهران قرار بگیرد.

مسابقه استقلال و النصر روز دوشنبه هفته آینده اول آبان و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn