تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 9:28
8 بازدید
کد خبر : 349305

قطر در مهر فقط به ایران می‌بازد!

قطر در مهر فقط به ایران می‌بازد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران و قطر چهار بار در مهر ماه به مصاف هم رفتند که آمار کاملا به سود ایران است و تمام این مسابقات با برتری تیم ملی ایران به پایان رسیده است. به نقل از ورزش سه، اولین بازی که در مهر برگزار شد، ۱۱ مهر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران و قطر چهار بار در مهر ماه به مصاف هم رفتند که آمار کاملا به سود ایران است و تمام این مسابقات با برتری تیم ملی ایران به پایان رسیده است.

به نقل از ورزش سه، اولین بازی که در مهر برگزار شد، ۱۱ مهر ۱۳۷۶ بود، آن مسابقه در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ برگزار شد که علی دایی یک گل و کریم باقری دو گل برای ایران به ثمر رساندند.

دومین بازی سه سال بعد و در ۶ مهر ۱۳۷۹ در چارچوب یک دیدار دوستانه برگزار شد که باز هم تیم ملی با نتیجه دو بر یک و دبل علی دایی توانست عنابی‌ها را شکست دهد.

این روند ادامه داشت و در ۲۲ مهر ۱۳۸۳ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ ایران با دبل وحید هاشمیان و آرش برهانی این تیم را در ورزشگاه خانگی‌اش شکست داد و سومین پیروزی را کسب کرد.

سال‌های طولانی ایران و قطر در مهر ماه به مصاف هم نرفتند و پیش از جام ملت‌های آسیا در تورنومنت چهارجانبه اردن ایران توانست با دبل کنعانی و گلزنی آزمون و جهانبخش پیروزی پرگل خود را جشن بگیرد.

با آماری که تیم ملی در مهرماه مقابل قطری‌ها داشته می‌تواند با ادامه همین روند یک پیروزی ارزشمند در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ کسب کند و ملی‌پوشان ایران یک برد دلچسب را مقابل رقیب خود کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn