تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 10:46
14 بازدید
کد خبر : 349375

درخشش عبادی‌پور و اسماعیل‌نژاد در لهستان – آفتاب نو | اخبار ورزشی

درخشش عبادی‌پور و اسماعیل‌نژاد در لهستان – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو به نقل از فدراسیون والیبال، فصل باشگاهی والیبال دنیا از نهم شهریورماه جاری آغاز شد و تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. والیبال ایران در سال ۱۴۰۳ و فصل باشگاهی ۲۵-۲۰۲۴ با داشتن بیش از ۳۸ بازیکن شاغل در لیگ‌های خارجی به ویژه لیگ‌های اروپایی همچنان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو به نقل از فدراسیون والیبال، فصل باشگاهی والیبال دنیا از نهم شهریورماه جاری آغاز شد و تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت. والیبال ایران در سال ۱۴۰۳ و فصل باشگاهی ۲۵-۲۰۲۴ با داشتن بیش از ۳۸ بازیکن شاغل در لیگ‌های خارجی به ویژه لیگ‌های اروپایی همچنان به عنوان پرلژیونرترین رشته ورزشی ایران محسوب می‌شود. بر این اساس به صورت هفتگی به بررسی عملکرد لژیونرهای مطرح والیبال ایران در سراسر جهان خواهیم پرداخت:

* پلاس لیگا لهستان

میلاد عبادی‌پور:

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و باشگاه چستخووا لهستان در هفته‌ای که گذشت در سه مسابقه برای تیمش به میدان رفت. او ابتدا در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های پلاس لیگا لهستان در روز یکشنبه، در برد سه بر دو تیمش مقابل یاستربسکی، توانست بیست امتیاز کسب کند. عبادی‌پور همچنین در یک بازی عقب افتاده از هفته دوم پلاس لیگا در روز چهارشنبه مقابل زاکسا که منجر به پیروزی سه بر دو تیمش شد نیز عملکرد خوبی از خود ارائه داد و توانست بیست و پنج امتیاز کسب کند و عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقه را به دست آورد. او همچنین در هفته ششم لیگ لهستان در شب شکست سه بر صفر این تیم مقابل زاویرچه، سیزده امتیاز به دست آورد. مبین نصری دریافت کننده قدرتی زاویرچه در این دیدار غایب بود.

امین اسماعیل‌نژاد:

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که در این فصل به عضویت باشگاه اسکرا بلخاتوف لهستان در آمده، در چارچوب هفته پنجم و ششم این لیگ در هفته‌ای که گذشت، توانست برابر تیم‌های سوالکی و زاکسا به ترتیب هجده و بیست و هفت امتیاز کسب کند. اسکرا بلخاتوف در هفته پنجم سه بر یک سوالکی را شکست داد و در هفته ششم با نتیجه سه بر یک مغلوب زاکسا شد. امین اسماعیل نژاد تا پایان هفته ششم پلاس لیگا لهستان ستاره تیمش بوده و تا کنون سه بار عنوان ارزشمندترین بازیکن میدان را تصاحب کرده است.

* سوپرلیگا ایتالیا

پوریا حسین خانزاده:

در چارچوب هفته دوم سوپرلیگای ایتالیا هفته گذشته تیم لوبه در روزی که پوریا حسین خانزاده را در ست‌های اول و دوم در ترکیب داشت با نتیجه سه بر صفر مغلوب میلانو شد که در این دیدار پوریا حسین خانزاده موفق به کسب سه امتیاز شد. همچنین این دریافت‌کننده قدرتی دیروز در جریان هفته سوم این لیگ که با برتری سه بر صفر لوبه مقابل مونزا به پایان رسید، توانست یک امتیاز به دست آورد البته پوریا در این دیدار تنها برای زدن چند سرویس به میدان آمد.

* سوپر لیگ ترکیه

میثم صالحی:

میثم صالحی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در لیگ برتر والیبال ترکیه و باشگاه فنرباغچه توپ می‌زند در دو هفته ابتدایی تیمش مقابل بورسا اسپور و جیزره بلدیه اسپور به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذارد. میثم صالحی در بازی اول مقابل بورسا شانزده امتیاز کسب کرد و در بازی دوم مقابل جیزره بلدیه اسپور ۹ امتیاز به دست آورد. گفتنی است فنرباغچه در هفته اول با نتیجه سه بر یک بورسا اسپور را از پیش رو برداشت و در هفته دوم با نتیجه سه بر صفر از سد جیزره بلدیه اسپور گذشت.

بردیا سعادت:

قطر پاسور بیست و سه ساله والیبال ایران که در تیم آلانیا اسپور ترکیه توپ می‌زند در هفته‌ای که گذشت، تیمش مقابل گالاتاسرای و آلتکما قرار گرفت که برابر گالاتاسرای با نتیجه سه بر دو شکست خورد و آلتکما را با همین نتیجه شکست داد. بردیا سعادت در دو بازی عملکرد خوبی داشت و در بازی با گالاتاسرای و آلتکما به ترتیب هفده و بیست و یک امتیاز کسب کرد.

آرمین افشین فر:

آرمین افشین‌فر بازیکنی که توانایی حضور در پست قطر پاسور و دریافت‌کننده قدرتی را دارد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال ترکیه برای تیمش استانبول گنجلیک اسپور به میدان رفت و توانست ۹ امتیاز برابر تیم قدرتمند و پرستاره زراعت بانک آنکارا به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست استانبول گنجلیک اسپور مقابل زراعت بانک شود. مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی استانبول نیز در این بازی غایب بود. استانبول گنجلیک اسپور در هفته اول لیگ برتر والیبال ترکیه به قرعه استراحت خورده بود.

مرتضی شریفی:

مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی والیبال که در این فصل به تیم استانبول گنجلیک اسپور ترکیه پیوسته در بازی هفته دوم تیمش مقابل زراعت بانک غایب بود و نتوانست برابر این تیم به میدان رود که در نهایت تیم استانبول گنجلیک اسپور با نتیجه سه بر صفر مغلوب زراعت بانک شد.

* اکسترا لیگا جمهوری چک

علی شفیعی:

علی شفیعی سرعتی زن ایرانی تیم لوی پراگ جمهوری چک در یک هفته‌ای که گذشت در هفته سوم و چهارم تیمش به ترتیب مقابل لیبرچ و زلین بازی کرد و در مسابقه اول سه و در دومی هفت امتیاز به دست آورد. لوی پراگ در هر دو بازی به پیروزی رسید تا در چهار بازی خود چهار برد کسب کرده باشد.

سینا نیکپور:

سینا نیکپور دریافت کننده قدرتی جوان والیبال ایران که در این فصل به عضویت باشگاه چسکه بودجو ویسه جمهوری چک در آمده در بازی هفته چهارم تیمش که با پیروزی سه بر صفر این تیم همراه شد توانست سیزده امتیاز کسب کند و به همراه الکساندر اوکولیچ دیگر یار این باشگاه، امتیازآورترین بازیکن چسکه در این دیدار شود.

* لیگ برتر والیبال اسلوونی

امیر محمد گلزاده:

تیم آچه والی اسلوونی که در این فصل امیر محمد گلزاده قطر پاسور جوان والیبال ایران را در اختیار دارد در هفته‌ای که گذشت در دو دیدار از هفته اول و دوم لیگ برتر والیبال اسلوونی به میدان رفت که در بازی اول با نتیجه سه بر صفر مقابل کالسیت به پیروزی رسید و گلزاده توانست ۱۰ امتیاز کسب کند. در دیدار دوم تیم آچه والی با شانزده امتیاز امیر محمد گلزاده توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل فوزینار به برتری برسد تا با دو برد در رتبه دوم جدول لیگ اسلوونی قرار گیرد.

*سری‌آ دو ایتالیا

محمد جواد معنوی‌نژاد:

محمد جواد معنوی‌نژاد دریافت کننده قدرتی ایرانی تیم ساتورنیا کاتانیا ایتالیا پس از یک سال دوری از میادین در یک هفته گذشته در دو بازی تیمش مقابل پالمی و برشیا به میدان رفت که در بازی مقابل پالمی هفده امتیاز و در بازی مقابل برشیا پانزده امتیاز به دست آورد. تیم ساتورنیا کاتانیا با این عملکرد خوب جواد معنوی‌نژاد توانست دو پیروزی ارزشمند در دو هفته ابتدایی سری آ دو ایتالیا کسب کند.

* والیبال برزیل

جواد کریمی:

جواد کریمی پاسور ایرانی که به عنوان نخستین لژیونر والیبال ایران در لیگ برزیل و باشگاه ایتامبه میناس حضور دارد، در روزهای گذشته در جام ایالتی مینیرو به مدال نقره مسابقات دست یافت. او توانست عملکرد خوبی در این تورنمنت از خود به نمایش بگذارد و خود را به عنوان پاسور اول این تیم معرفی کند.

*لیگ B زنان اسلوونی

الهه پور صالح:

الهه پور صالح دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که توانایی حضور در پست قطر پاسور را نیز دارد در این فصل از رقابت‌های باشگاهی راهی لیگ دو زنان اسلوونی و باشگاه اوکی فورمیس این کشور شد. او روز شنبه این هفته، در اولین بازی خود در چارچوب هفته دوم این لیگ توانست یازده امتیاز برای تیمش کسب کند و سهم به سزایی در پیروزی تیمش مقابل ویزیت براسلوچ داشت.

همچنین گفتنی است تیم آلیانز میلانو با سرمربیگری روبرتو پیاتزا که هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفته، تا پایان هفته سوم رقابت‌های سوپر لیگای ایتالیا با یک پیروزی و دو شکست در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn