تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 10:55
7 بازدید
کد خبر : 349381

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی صبح امروز – سه شنبه – در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد سردار نیلفروشان، از همه زحمات جان بر کفان کشور برای حفظ اقتدار کشور تشکر کرد. وی در ادامه با گرامیداشت روز عصای سفید، بیان کرد: باید از ظرفیت نابینایان در کشور استفاده کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی صبح امروز – سه شنبه – در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد سردار نیلفروشان، از همه زحمات جان بر کفان کشور برای حفظ اقتدار کشور تشکر کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز عصای سفید، بیان کرد: باید از ظرفیت نابینایان در کشور استفاده کرد تا جامعه وضعیت بهتری داشته باشد. امروز روز پارالمپیک است و از افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک قدردانی می‌کنیم.

اهدا یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس

سخنگوی دولت گفت: جامعه مدنی و خیریه ها در کنار دولت برای کاهش مشکلات خانواده جان باختگان معدن طبس قرار داشتند و موضوع مسکن آنان با همت وزیر راه حل شد. یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس اهدا می شود. دیه به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. برای بخشش دیون این افراد هم در حال رایزنی هستیم. برای آموزش فرزندان این جان باختگان هم در حال برنامه ریزی هستیم.

سفر شجاعانه عراقچی و قالیباف به بیروت

سخنگوی دولت ادامه داد: سفر شجاعانه آقایان عراقچی و قالیباف به بیروت با وجود همه تهدیدات برای برقرای صلح و آرامش انجام شد که این اقدام قابل تقدیر است؛ ما با یک رژیم کودک کش مواجه هستیم.

تلاش دولت تنظیم بودجه منظم است

وی خاطرنشان کرد: دولت در حال بررسی بودجه است و امیدواریم با همه ناترازی ها، بتوانیم کشور را در موقعیتی قرار دهیم که بودجه حداقل آثار تورمی و حداکثر آثار عدالتی به خصوص برای اقشار کم درآمد را داشته باشد. دولت دنبال ایجاد نظم و انظباط مالی است. با توجه به تحریم های کشور، وضعیت مالی کشور دشوار است، اما به این معنی نیست که راه حلی وجود ندارد. تلاش دولت تنظیم بودجه منظم است.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn