تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:27
9 بازدید
کد خبر : 349462

سرویس ظرف و ظروف آرکوپال و چینی / واسه داشتن یه میز غذاخوری لاکچری این ظرفا لازمن

سرویس ظرف و ظروف آرکوپال و چینی / واسه داشتن یه میز غذاخوری لاکچری این ظرفا لازمن

شایانیوز- تو هر خونه یا یکسری ظرف و ظروف لازمه. اما اینکه با توجه به سلیقه افراد اون خونه چه مدل و رنگ هایی از ظرف وجود داشته باشه، کاملا متفاوته. مثلا شاید یه خانومی شیفته لایف استایل مینیمال باشه که خب در این شرایط بی شک نیمره به دنبال ظروفی که تجملاتی هستن و

شایانیوز- تو هر خونه یا یکسری ظرف و ظروف لازمه. اما اینکه با توجه به سلیقه افراد اون خونه چه مدل و رنگ هایی از ظرف وجود داشته باشه، کاملا متفاوته. مثلا شاید یه خانومی شیفته لایف استایل مینیمال باشه که خب در این شرایط بی شک نیمره به دنبال ظروفی که تجملاتی هستن و یا شارپ. از سویی هم بانوان پر زرق و برق پسند کلا ظرف و ظروف ساده به چشمشون نمیاد و این مسئله حتی در رنگ ها هم وجود داره. یکی جیغ پسنده و دیگری تیره پسند! اما اونچه که میون همه افراد مشترک هستش اینه که تو هر آشپزخونه ای کم یا زیاد، یکسری ظرف دم دستی وجود داره و یکسری هم مجلسی و مختص مهمان. ظروف غذاخوری میتونن خود آرایشی برای میز غذاخوری باشند که وقتی غذاهای رنگی و خوش بو داخلشون گذاشته میشه، زیبایی منحصر به فردی همچون یک اثر هنری بسازند. سرویس غذاخوری انواع مختلفی دارند که این انواع هم شامل ظاهر میشه و هم جنس. شما میتونید بسته به تعداد کابینت و میزان فضایی که برای چیدمان و نگهداری ظروف دارید از اونها تهیه کنید. خب تو یه خونه می بینی چند ست ظرف وجود داره و تو یه خونه ای دو ست ظرف قرار گرفته. در ادامه با ما همراه باشید تا با سرویس ظرف غذاخوری در انواع متنوع آشنا بشیم.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

لوکس ترین مدل ظرف در جهان

وقتی میگن ست غذاخوری همه ما اولین چیزی که به ذهنمون میاد ظرف هایی هستند که در مهمانی ها به چشم میان. از اون دست ظروف شیک و لاکچری که وقتی مهمون میشینه سر میز یا سفره، حس میکنه واد یه فضای سلطنتی و شاخ شده. بی شک یکی از محبوب ترین و البته یونیک ترین انتخاب ها در هر کجای جهان ظرف های غذاخوری هستش که آرکوپال هستن و لوکس. این ظروف میتونن به هر خونه ای یه تغییر اساسی و جذاب هدیه بدن.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

ست ظروف آرکوپال با قیمتی که ارزشش رو داره

حالا اگر بخوایم بیشتر با این جنس ظروف آشنا بیشم باید بگیم که آرکوپال ها در صدر انتخاب ظرف قرار دارند. مخصوصا که وقتی پای ست های ظروف ۲۴ نفره میاد وسط و ست ظروف تکمیل هستش. این مدل از ست ها اغلب برای خانواده های پرجمعیت و یا اونهایی که خیلی مهمونی میگیرن مناسب هستند.  البته که این گزینه عالی، یعنی ست ۲۴ نفره آرکوپال قیمت به نسبت بیشتری دارند، اما باید گفت کاملا ارزش رو دارند و داشتنشون به قیمتش میارزه. در واقع اگر شما به کیفیت بالا و تعداد ظروف در این ست ها دقت کنید میبینید که ارزشش و داره. وقتی شما از ای سبک سرویس ظروف در مهمانی ها استفاده کنیدی بی شک مهمونا متوجه شیک و مجلل بودن غذاخوری ها خواهند شد.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

ظروف همیشه شیک غذاخوری چینی

البته که از قدیم الایام سرویس های چینی هم طرفداران خودشون رو داشته اند و همیشه انتخابی کلاسیک و زیبا بوده اند. اونچه که مشخصه اینه که طراحی های دقق و ظریف و البته اصالت این ظروف باعث شده تا همچنان خیلی ها ازشون تو مهمونی ها استفاده کنند. ست چینی معمولا وزن بالاتری به نسبت آرکوپال دارد و از سویی هم به شدت براق و صیقلی هستند. همین براق بودن اونها باعث میشه تا بر روی هر میز غذاخوری قرار گیرند، به خوبی بدرخشند. تازه چینی ها قیمت های متنوع تری هم دارند که شما میتونید از اقتصادی ترین های اونها تا گران ترینشون رو انتخاب کنید. اما اون چیزی که همیشه وجود داشته و هست اینه که سرویس چینی انتخابی بدون ریسک می باشد.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

دلیل محبوبیت آرکوپال

آرکوپال این روزا به یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ ها برای سرویس غذاخوری تبدیل شده ک خب دلیلش هم واقعا مشخصه. زیبایی ظاهری، سبک بودن و همچنین مدرن و مینیمال بودن اونها باعث شده تا محبوب باشند. هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی که جلوه ای شیک دارد. از سویی هم مقاومت بالای آرکوپال ها در مقابل شکستن میتونه اونها رو تبدیل به انتخابی درجه یک کنه که مقرون به صرفه نیز هستند. با آرکوپال دیگه نگران این نیستید که هنگام شستن بشکنن و یا اینکه با استفاده زیاد آسیب ببینن.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

سرویس ۶ نفره آرکوپال مناسب روزمرگی

خیلی وقتا دیده شده که واسه یه خونواده کوچیک سرویس های آرکوپال در ست های ۶ نفره فوق العاده بوده اند. خب مشخصا قیمت اونها به نسبت ۲۴ نفره کمتره و میتونه مناسب روزگی شما باشه. این سبک سرویس هم میتونه جای کمی رو اشغال کنه و هم اینکه سبک و مقاومه. اگر به دنبال ظروفی زیبا هستید که این ویژگیها رو هم داشته باشه آرکوپال عالیه.

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

سرویس غذاخوری آرکوپال و چینی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn