تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:41
10 بازدید
کد خبر : 349476

قیمت عجیب بلیت بازی ایران – قطر

قیمت عجیب بلیت بازی ایران – قطر

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز سه‌شنبه و در دور چهارم از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از ورزش سه، در این بازی که به میزبانی ایران در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، ۹۰ درصد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر روز سه‌شنبه و در دور چهارم از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد شهر دبی به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از ورزش سه، در این بازی که به میزبانی ایران در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، ۹۰ درصد از ظرفیت استادیوم در اختیار هواداران تیم ملی ایران قرار داده شد و باتوجه به تعداد زیاد ایرانی‌های مقیم امارات این بلیت‌ها به سرعت فروش رفتند.

در حالی که روز گذشته چند بلیت‌ باقی مانده نیز فروش رفت تا سامانه فروش اینترنتی بلیت بازی شاگردان قلعه‌نویی مقابل قطری‌ها بسته شود اما همچنان بلیت فروشی در بازار سیاه ادامه دارد.

در حال حاضر دلال‌ها در دبی بلیت بازی ایران را بسته به جایگاه مورد نظر بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ درهم می‌فروشند و این درحالی است که بلیت وی‌ای‌پی در سایت ۳۰۰ درهم فروخته شده بود. در واقع این قیمت‌ها در بازار سیاه بین ۴ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn