تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:11
14 بازدید
کد خبر : 349507

جعفری: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است/ به تعویق بازی‌های لیگ عادت کرده‌ایم

جعفری: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است/ به تعویق بازی‌های لیگ عادت کرده‌ایم

در گفت و گو با آنا؛ وینگر تیم ملوان گفت: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است و امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم وارد نکند.   رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره شرایط ملوان بندرانزلی در این فصل و تعویق دیدار هفته هشتم با پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر بازی‌ها

در گفت و گو با آنا؛

جعفری: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است  به تعویق بازی‌های لیگ عادت کرده‌ایم

وینگر تیم ملوان گفت: تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است و امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم وارد نکند.  

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره شرایط ملوان بندرانزلی در این فصل و تعویق دیدار هفته هشتم با پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر بازی‌ها را خیلی خوب شروع کردیم و بهترین شروع فصل ادوار لیگ برتر را برای ملوان رقم زدیم. قطعاً بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم که بتوانیم این روند را حفظ کنیم.  

وی ادامه داد: اینکه بازی ما با پرسپولیس به تعویق افتاده هم مسئله جدیدی نیست. با توجه به بازی‌های ملی به تعویق بازی‌ها در لیگ برتر عادت کرده‌ایم. این موضوع چیز جدیدی برای هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری نیست. ملوان روند مثبتی را در پیش گرفته، تعویق یک بازی تأثیرگذار است ولی آن قدر تأثیر ندارد که از فرم خارج شویم. تیمی یکدل و متحد هستیم که به دنبال ثبت اهداف بزرگی هستیم و از زمانی که بازی با پرسپولیس به تعویق افتاده به بازی بعدی لیگ مقابل مس رفسنجان فکر می‌کنیم.  

وینگر تیم ملوان درباره تنها شکست این فصل تیمش در خانه سپاهان گفت: در خانه یکی از بهترین تیم‌های لیگ مستحق شکست نیودیم و متأسفانه یک پنالتی هم از دست دادیم. سپاهان از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران است که در این فصل هم یکی از مدعیان بوده و برای پیروزی به زمین آمده بود، ملوان می‌توانست در آن بازی بازنده نباشد، اما قشنگی‌ها و جذابیت‌های فوتبال به این است که نتایج مطابق انتظار پیش نمی‌رود.  

وی در خصوص اینکه در ابتدای فصل قرار بود سعید دقیقی سرمربی ملوان باشد، اما در نهایت مازیار زارع سرمربیگری را بر عهده گرفت، عنوان کرد: آقای دقیقی مدتی در کنار تیم بودند، اما مشکلاتی وجود داشت که در نهایت نتوانستند به همکاری ادامه دهند. هنوز هم برخی از آن مشکلات باقی مانده ولی در نهایت آقای زارع سرمربی شد و با توجه به اینکه جایگاه ویژه‌ای که نزد هواداران ملوان دارد برای تیم چنین اتفاقی بهتر شد. زارع با توجه به اینکه یکی از اسطوره‌های طرفداران ملوان است و فاصله سنی کمی با بازیکنان تیم دارد، در کنار نظم و انضباطی که به تیم داده، رفاقت بسیار خوبی هم با تک تک بازیکنان دارد. تنها مشکل ملوان نداشتن اسپانسر است. امیدوارم این موضوع صدمه و آسیب جدی به تیم وارد نکند.  

جعفری یادآور شد: فصل قبل هم ملوان در برهه‌ای به کسب سهمیه آسیایی امید زیادی پیدا کرده بود. چون در آن زمان هم اسپانسر خوب نداشتیم تحت تأثیر مشکلات مالی قرار گرفتیم. امتیازاتی را از دست دادیم و فرصت کسب سهمیه از دست رفت. امسال با حضور مازیار زارع که از جنس ملوان و شهر انزلی است، می‌توان یکدلی تیم را حفظ کرد و مدیریت هم کمک کند تا بتوانیم روند خوبی را که داریم تا پایان فصل حفظ کنیم و سهمیه بگیریم.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn