تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:29
30 بازدید
کد خبر : 349519

شریک جرم مصدومان پرتعداد استقلال؛ مربی همیشه غایب!

شریک جرم مصدومان پرتعداد استقلال؛ مربی همیشه غایب!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در حالی که استقلال در لیگ بیست و چهارم فقط ۶ بازی انجام داده است، آبی‌ها در هر بازی چند بازیکنان‌شان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. به عنوان مثال استقلال در  همین بازی روز جمعه برابر ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر ایمان سلیمی،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در حالی که استقلال در لیگ بیست و چهارم فقط ۶ بازی انجام داده است، آبی‌ها در هر بازی چند بازیکنان‌شان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

به عنوان مثال استقلال در  همین بازی روز جمعه برابر ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر ایمان سلیمی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، ۲ بازیکنی که غیبت آنها قطعا به چشم خواهد آمد.

بازیکنان استقلال مدعی هستند این تیم قبل از شروع فصل مربی بدنساز نداشت و یوسو سسما خیلی دیر به تمرینات اضافه شد و همین مساله باعث شده آنها با شروع فصل با مشکل بدنی مواجه باشند.

یوسو سسما مربی است که با اعتماد نکونام در کادرفنی استقلال حضور داشت اما او در هر تعطیلی لیگ برتر به کشورش سفر می‌کرد و خیلی دیر برمی‌گشت اما سرمربی وقت آبی‌ها ایرادی به او نمی‌گرفت و این مربی اسپانیایی به کارش در تیم ادامه می‌داد.

حالا استقلال با مشکلات عدیده بدنی روبرو است و خیلی‌ها دلیل مصدومیت‌های بازیکنان را به غیبت‌های طولانی مدت یوسو سسما در تمرینات ربط می‌دهند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn