تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 13:55
32 بازدید
کد خبر : 349543

میزبانی تراکتور لغو شد؛ AFC با تغییر برنامه بازی‌ها موافقت کرد

میزبانی تراکتور لغو شد؛ AFC با تغییر برنامه بازی‌ها موافقت کرد

پس از لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲، تیم تراکتور تبریز با موافقت باشگاه روشن تاجیکستان و تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار رفت و برگشت خود را جابه‌جا کرد.   به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  پس از اعلام لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا





پس از لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲، تیم تراکتور تبریز با موافقت باشگاه روشن تاجیکستان و تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار رفت و برگشت خود را جابه‌جا کرد.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  پس از اعلام لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲، باشگاه تراکتور تبریز به دنبال راه‌حلی برای ادامه رقابت‌های خود بود. در همین راستا، مسئولان این باشگاه با باشگاه روشن تاجیکستان وارد مذاکره شدند و پیشنهاد جابه‌جایی دیدار رفت و برگشت دو تیم را ارائه کردند. این پیشنهاد با استقبال باشگاه تاجیکستانی روبه‌رو شد.

پس از موافقت باشگاه روشن، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به طور رسمی این جابه‌جایی را تأیید کرد. بنابراین، به جای برگزاری مسابقه در ایران، تیم تراکتور در دومین دیدار خود از لیگ قهرمانان آسیا ۲، روز دوشنبه هفته آینده به عنوان میهمان به مصاف تیم روشن تاجیکستان خواهد رفت.








منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn