تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:54
14 بازدید
کد خبر : 349653

بار ورزش اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است/ روی زیرساخت‌های ورزشی کار کنیم

بار ورزش اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است/ روی زیرساخت‌های ورزشی کار کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در هر استانی با توجه به ساختار ورزش در ایران، باشگاه‌ها می‌توانند ورزش یک استان را بارور کنند، بار ورزش استان اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است. به گزارش خبرگزاری آنا، احمد یوسف‌زاده گفت: در حوزه علوم اجتماعی ترم نشاط ملی داریم که سازمان‌های مختلف در

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

بار ورزش اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است  روی زیرساخت‌های ورزشی کار کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در هر استانی با توجه به ساختار ورزش در ایران، باشگاه‌ها می‌توانند ورزش یک استان را بارور کنند، بار ورزش استان اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است.

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد یوسف‌زاده گفت: در حوزه علوم اجتماعی ترم نشاط ملی داریم که سازمان‌های مختلف در این حوزه اهداف استراتژیک خود را تدوین می‌کنند اما در حوزه ورزش، بهبود نشاط ملی حوزه‌های مختلف از جمله حضور قدرتمند و قوی تیم‌های ورزشی را دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در حوزه ورزش بیشترین راندمان را برای نشاط ملی داریم، معمولا سازمان‌های غیرورزشی در این حوزه خیلی قدرتمند نمی‌توانند عمل کنند؛ سازمان‌های ورزشی و باشگاه ورزشی در حوزه ارتقا ترم نشاط ملی ماهیتا توانمند هستند، یعنی این قابلیت وجود دارد که باید به فعلیت برسد. لازم است، تیم‌های قهرمانی از جمله فوتبال، هندبال و والیبال در بخش آقایان و بانوان بسیار پرقدرت و قدرتمند ظاهر شوند، نتایج خیلی خوبی بگیرند و باعث شادی و نشاط در جامعه شوند؛ این نتایج الزاما نتایج آخر بازی نیست و نوع بازی کردن، روش مسابقه دادن، اخلاق ورزشکاران نیز به این زمینه کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هواداری مکمل این حوزه است و اگر هواداران خیلی هماهنگ با کادر باشگاه باشند و با هم یک رویداد خیلی زیبا را رقم بزنند، آن‌وقت موفقیت به دست می‌آید؛ تیم دورتموند نمونه بارز این موضوع است، دورتموند همیشه نتایج خوبی نداشته اما نشاط در باشگاه و شهر است، با توجه به تماشاگرانی که دارد، سرآمد هستند؛ خیلی از کشورها در این حوزه خیلی زیبا سرمایه‌گذاری می‌کنند. ورزش همگانی در این مدت تقریبا مغفول مانده است، کاری برای آن تقریبا انجام نشده و برای مناسب‌ها یا رویدادها، اتفاقات موقف و لحظه‌ای انجام شده است؛ باید در این زمینه کار شود زیرا باعث سلامت اجتماعی و روانی جامعه می‌شود. باید در این زمینه کار کنیم و به تخصص و افرادی که در این زمینه متخصص هستند، نیاز داریم، باید تعامل خوبی با این افراد داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه فناوری باید حتما در همکاری و تعامل با استارتاپ‌های ورزشی خیلی تعامل بیشتری داشته باشیم، فراخوان کنیم که می‌تواند قسمتی از حوزه درآمدزایی باشگاه را نیز پوشش دهد؛ اگر این کار را به خوبی انجام دهیم، احتمالا در آینده جلوتر از بقیه باشگاه‌ها هستیم اما جزو الزامات ما هست که این کار را انجام دهیم. در حوزه زیرساخت‌های ورزشی که زیرساخت اماکن یا سیستمی هست، در هر استانی با توجه به ساختار ورزش در ایران، باشگاه‌ها می‌توانند ورزش یک استان را بارور کنند یا در حد معمول باشد؛ بار ورزش استان اصفهان بر دوش سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند است و این باشگاه‌ها بیشتر فعالیت می‌کنند، سایرین نیز فعالیت‌هایی دارند اما این ۳ باشگاه پررنگ‌تر هستند. اگر در این زمینه قوی عمل کنیم یعنی به ورزش استان کمک می‌کنیم، باید روی زیرساخت‌های ورزشی کار کنیم؛ این نکته هم به ورزش استان کمک می‌کند هم خود باشگاه را ارتقا می‌دهد، باید در حوزه آکادمی به سمت آکادمی‌های استاندارد برویم و ببینیم این آکادمی‌ها به لحاظ زیرساختی اماکن و فضاهایی دارند.

یوسف‌زاده تأکید کرد: باید دید به ورزشکاران در سنین مختلف چگونه خدمات داده می‌شود و سبک زندگی آن‌ها چگونه تعریف می‌شود، سبک زندگی ترم مهمی برای ورزشکار است که اگر زیرساخت لازم نباشد، نمی‌توان از ورزشکار انتظار داشت حرفه‌ای عمل و درست زندگی کند. این نکات جزو ارکان هدف‌گذاری و روش مدیریت استراتژیکی است که در باشگاه پیگیر آن هستیم؛ کارهای زیادی هست که برنامه‌‌ریزی، هدف‌گذاری و عزم و اراده قوی می‌خواهد. نکته مهم دیگر این است که ترویج فرهنگ جوانمردی، پهلوانی و اخلاق‌گرایی است، محیط ورزش محیطی است که می‌تواند مروج فرهنگ درست زیستن باشد نه  این‌که مردم از ورود به محیط ورزش پرهیز کنند؛ قطعا خیلی کار نیاز دارد و افراد متخصص خود را می‌خواهد. با این چند نکته می‌توان به فرآیند مهم رسید که آن فرآیند مدیریت سرمایه‌های انسانی است، به کارگماری افراد متخصص و توسعه فردی افراد موجود است و باید این دو مورد به موازات ارتقا پیدا کند؛ ان‌شاءالله افرادی به کار گرفته شوند که بتوانند اهداف مد نظر را محقق کنند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn