تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 16:16
15 بازدید
کد خبر : 349668

موبایل قاپ حرفه ای در جنوب تهران زمینگیر شد

موبایل قاپ حرفه ای در جنوب تهران زمینگیر شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “کیانوش نظری” سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آباد حین گشت زنی  در محدوده حوزه استحفاظی خود سه موتورسوار که در حال پرسه زنی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “کیانوش نظری” سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آباد حین گشت زنی  در محدوده حوزه استحفاظی خود سه موتورسوار که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان بودند را مشاهده کردند.

وی گفت: موتور سواران با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار کردند و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری شدند و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار،یکی از موتورسیکلت ها متوقف و متهم دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه که یکی از آن ها را به تازگی سرقت کرده بود کشف شد.

سرهنگ نظری خاطر نشان کرد: متهم  ۳۸ ساله از افراد سابقه دار بوده و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی ۲ نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد. دستگیری دو موتورسوار دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ کیانوش نظری توصیه کرد: سارقان در پیاده رو ها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها می کنند، لذا شهروندان تا حد امکان ازاستفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn