تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:09
36 بازدید
کد خبر : 349823

به بهانه محرومیت ۴ ماهه محمود فکری/ شلوغش نکنید؛ رشوه دادن و گرفتن در فوتبال ایران جرم نیست!

به بهانه محرومیت ۴ ماهه محمود فکری/ شلوغش نکنید؛ رشوه دادن و گرفتن در فوتبال ایران جرم نیست!

به گزارش آفتاب نو، آنچه محمود فکری پس از بازی سایپا و مس شهربابک به زبان آورد، واژه های ناپسندی بود و او اصلا حق نداشت به کسی تهمت بزند اما بی انصافی است اگر درستی حرف فکری را انکار کنیم. محمود فکری فقط یک حرف درست را به شیوه ای نادرست بیان کرد. شاید

به گزارش آفتاب نو، آنچه محمود فکری پس از بازی سایپا و مس شهربابک به زبان آورد، واژه های ناپسندی بود و او اصلا حق نداشت به کسی تهمت بزند اما بی انصافی است اگر درستی حرف فکری را انکار کنیم. محمود فکری فقط یک حرف درست را به شیوه ای نادرست بیان کرد.

شاید بهتر بود او بگوید مدیران استقلال دنبال کسانی که انحراف اخلاقی دارند، نروند. در این صورت او پیام درست را به جامعه منتقل کرد. فوتبال واقعا جای منحرف ها نیست، اما مساله الان حرف محمود فکری نیست؛ مساله کمیته انضباطی است که هر جا که زور طرف کم باشد می شنود و هر جا که زور طرف زیاد باشد، خود را به نشنیدن می زند.  

محمود فکری در یک کنفرانس خبری گفته؛ «مدیران استقلال سراغ مربیان همجنس گرا که متاسفانه مفعول هم هستند، نروند.» حرف بدی زده درست، به یک مربی سابق استقلال اهانت کرده، درست، چهار ماه محروم شده، بر فرض محال؛ این هم درست اما علیرضا بیرانوند هم در میکسدزون ورزشگاه گفته؛ «۵ میلیارد تومان به اعضای هیات مدیره پرسپولیس شیرینی دادم.» اما تا این لحظه کمیته انضباطی نه رشوه دهنده را محروم کرده و نه رشوه گیرنده های احتمالی را احضار کرده است.

اینگونه می شود که امروز در برخی گروه های تلگرامی و واتساپی اهالی فوتبال می بینیم فوتبالی ها می گویند لابد رشوه دادن و رشوه گرفتن در فوتبال ایران جرم نیست!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn