تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:12
5 بازدید
کد خبر : 349828

قلعه‌نویی: بازی با قطر بیش از ۶ امتیاز دارد

قلعه‌نویی: بازی با قطر بیش از ۶ امتیاز دارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم. به گزارش آفتاب نو،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.

به گزارش آفتاب نو،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشور امارات به مصاف قطر خواهد رفت.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از این بازی گفت: ما دو نوع ریکاوری داشتیم که یک بخش آن تمرین و یک بخش دیگر آن مکمل‌هایی است که پزشکان ما در این مورد خیلی خوب کار کردند. از نظر بدنی آماده این مسابقه هستیم. 

سرمربی تیم ملی افزود: خداروشکر که توانستیم از سه بازی ۷ امتیاز بگیریم، در بازی با ازبکستان با توجه به اینکه چهل دقیقه ۱۰ نفره بودیم، نتیجه خوبی گرفتیم. در مجموع احساس من این است که این بازی می‌تواند بیش از ۶ امتیاز برای ما داشته باشد. یک شرایط خاصی در جدول حاکم است و امیدواریم با پیروزی در این بازی بالای ۵۰ درصد مسیر صعود را هموار کنیم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn