تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:18
7 بازدید
کد خبر : 349835

فیلمبرداری سری جدید یک سریال محبوب تلویزیونی

فیلمبرداری سری جدید یک سریال محبوب تلویزیونی

به گزارش آفتاب نو، فصل دوم مجموعه «حکایت‌های کمال» روز گذشته در شهرک غزالی کلید خورد. این سریال که تولید فصل اول آن به ۶ سال گذشته برمی‌گردد، به تازگی ساخت آن با تغییر تهیه‌کننده آغاز شده است. فصل دوم این مجموعه به تهیه‌کنندگی محمود سلامیان تولید خواهد شد. محمود سلامیان ـ تهیه‌کننده در گفت‌وگویی

به گزارش آفتاب نو، فصل دوم مجموعه «حکایت‌های کمال» روز گذشته در شهرک غزالی کلید خورد. این سریال که تولید فصل اول آن به ۶ سال گذشته برمی‌گردد، به تازگی ساخت آن با تغییر تهیه‌کننده آغاز شده است.

فصل دوم این مجموعه به تهیه‌کنندگی محمود سلامیان تولید خواهد شد.

محمود سلامیان ـ تهیه‌کننده در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ی جزئیات فصل دوم توضیح داد: این فصل از مجموعه «حکایت‌های کمال» هم در ۳۰ قسمت تولید خواهد شد و با تغییراتی در بازیگران همراه است.

وی گفت: «حکایت‌های‌ کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال شامل ۵ فصل ۱۵۰ قسمتی است و در فصل دوم نیز محمود پاک‌نیت، میرطاهر مظلومی، حمید ابراهیمی، ایرج نوذری، کاظم هژیر آزاد، جعفر دهقان، افشین‌سنگ‌چاپ، کاظم نوربخش، پوراندخت مهیمن، آزیتا ترکاشوند و سولماز حصاری به ایفای نقش می‌پردازند.

در فصل اول این مجموعه محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند و حمید صفایی و شهربانو موسوی و محمدرضا شیرخانلو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و ساختاری اپیزودیک دارد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn