تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:30
8 بازدید
کد خبر : 349847

۵۲۱ عنوان برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان برگزار می شود

۵۲۱ عنوان برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبرداد؛ اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۵۲۱ عنوان برنامه متنوع در استان برگزار می‌شود به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین صبح



مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبرداد؛


اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۵۲۱ عنوان برنامه متنوع در استان برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین صبح امروز در نشست خبری با رسانه ها که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور معاونین این اداره کل برگزار شد عنوان کرد:: امسال ۵۲۱ عنوان برنامه تدارک دیده‌ایم که ۱۵۰ عنوان برنامه قهرمانی، ۲۵۰ همایش و جشنواره و ۲۱ برنامه فرهنگی است.

مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه می باشد.

علایی مقدم اظهار کرد: در این هفته ۶ پروژه افتتاح می‌شود که راه‌اندازی سایت پروازی شهید بابایی با ۳۰ پرنده در روستای فلار از آن جمله است.

مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:همچنین راه اندازی دو سایت دیگر آماده افتتاح خواهد شد که این طرح ها برای جذب گردشگر کمک می کند.

علایی مقدم افزود: افتتاح استخر ورزشی، خانه نشاط در قمیک تاکستان و چمن مصنوعی در خرم پشته، داکان، ولازجرد از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: همایش پیاده روی ویژه مدیران دستگاههای دولتی و هیأت های ورزشی نیز در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ از مسیر تالار شهر تا یادمان شهدا برگزار می شود.

افتتاح ۲۰خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی

مدیر کل ورزش وجوانان استان قزوین با اشاره به تجهیز خانه های ورزش روستایی گفت: تاکنون ۲۷۰خانه ورزش روستایی تجهیز شده بود و ۲۰خانه ورزش روستایی دیگر هم هر کدام با هزینه ۵۰۰میلیون ریال، در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

علایی مقدم یادآورشد: چند نفراز قهرمانان در مسابقات فیتنس استایل جهانی موفق به کسب مقام سوم و چهارم قهرمانی و نایب قهرمانی شدند و در این هفته از آنها تجلیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: همچنین از فاطمه صفرپور سرمربی تیم ملی تکواندو که به عنوان بهترین مربی شناخته شد و رضا علیپور که چند روز پیش مقام سوم قهرمانی آسیا را کسب کرد تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: در این هفته شش طرح افتتاح می شود که راه اندازی سایت پروازی شهید بابایی با ۳۰ پرنده در روستای فلار از آن جمله است.

علایی مقدم افزود :افتتاح استخر ورزشی، خانه نشاط در قمیک تاکستان و چمن مصنوعی در خرم پشته، داکان، ولازجرد از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: همچنین چند برنامه شاخص پیش بینی شده که نشست با امام جمعه، حضور درنماز جمعه، پیاده روی در همه شهرستانها، تجلیل از خانواده جانبازان و پیش کسوتان و به صدا درآمدن زنگ زورخانه از دیگر برنامه های هفته ورزش است.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال حوزه ورزش با اهدای لوح تقدیر شد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn