تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:32
9 بازدید
کد خبر : 349848

منچستریونایتد حقوق فرگوسن را قطع کرد!

منچستریونایتد حقوق فرگوسن را قطع کرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مالکان منچستریونایتد (INEOS) برنامه کاهش هزینه‌های این باشگاه را با پایان‌دادن به تعهد سالانه چند میلیون پوندی به سر الکس فرگوسن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ‌شان، ادامه دادند. فرگوسن پس از کناره‌گیری از هدایت‌ یونایتدها در سال ۲۰۱۳، به عنوان سفیر جهانی باشگاه به کارش ادامه داد. به نوشته

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مالکان منچستریونایتد (INEOS) برنامه کاهش هزینه‌های این باشگاه را با پایان‌دادن به تعهد سالانه چند میلیون پوندی به سر الکس فرگوسن، موفق‌ترین سرمربی تاریخ‌شان، ادامه دادند. فرگوسن پس از کناره‌گیری از هدایت‌ یونایتدها در سال ۲۰۱۳، به عنوان سفیر جهانی باشگاه به کارش ادامه داد.

به نوشته روزنامه اتلتیک، مالکان یونایتد تمام راه‌ها را برای کاهش هزینه‌ها در چند ماه اخیر امتحان کردند و تازه‌ترین اقدامشان قطع همکاری با سر الکس فرگوسن ۸۲ ساله بوده که هنوز هم در بازی‌های یونایتد به طور منظم در ورزشگاه‌ها حضور دارد.

سر جیم رتکلیف به فرگوسن گفت که باشگاه به دنبال کاهش هزینه‌هاست و دیگر نمی‌تواند به او پرداختی داشته باشد. منابع مختلف انگلیسی اعلام کردند که این موضوع به صورت دوستانه بیان شد و مورد موافقت فرگوسن قرار گرفت.

۲۵۳ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn