تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:35
29 بازدید
کد خبر : 349853

شادی رضایی: پرسپولیس، اتفاق بزرگ برای فوتبال بانوان است

شادی رضایی: پرسپولیس، اتفاق بزرگ برای فوتبال بانوان است

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال بانوان پرسپولیس گفت: ورود ‌پرسپولیس به فوتبال بانوان یک اتفاق بزرگ و مهم است و باید یک تیم خوب را از ابتدا شکل بدهیم. شادی رضایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با آغاز به کار خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان اظهار داشت:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال بانوان پرسپولیس گفت: ورود ‌پرسپولیس به فوتبال بانوان یک اتفاق بزرگ و مهم است و باید یک تیم خوب را از ابتدا شکل بدهیم.

شادی رضایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با آغاز به کار خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان اظهار داشت: نخستین صحبت‌ها درباره این که افتخار سرمربیگری تیم فوتبال بانوان پرسپولیس را داشته باشم حدود یک ماه قبل مطرح شد. طبیعی است که خیلی خوشحال شدم. هم به جهت نام بزرگ پرسپولیس که قطعا ورود این نام به فوتبال بانوان یک اتفاق بزرگ و مهم است و هم به جهت این که خودم و تمام اعضای خانواده، پرسپولیسی بوده‌ایم و هستیم.
وی ادامه داد: هدف و برنامه ما این است که با تشکیل اسکلت اصلی تیم، تمرینات را از هفته آینده آغاز کنیم. در هر صورت نمی‌خواهیم زمان از دست برود. البته فعالیت رسمی و میدانی تیم فوتبال بانوان در واقع از امروز (سه‌شنبه) با برگزاری تست استعدادیابی شروع شد. انتظار بیشتری از جهت کمیت و کیفیت حضور نفرات داشتیم ولی یکی از مشکلات در فوتبال بانوان این است که فوتبال پایه در آن خیلی گسترده نیست و تعداد بازیکنان کم است. دقیقا به همین دلیل در صحبت‌هایی که داشته‌ایم یکی از اهداف ما فعال کردن رده‌های پایه و فراهم ساختن شرایط برای حضور دختران و بانوان در آن خواهد بود. فردا (چهارشنبه) هم در زمین مرادآباد برای دختران و بانوان تست استعدادیابی ادامه دارد.
شادی رضایی درباره سابقه حرفه‌ای خود عنوان کرد: سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۰ سال داشتم نخستین مدرک مربیگری را گرفتم. از همان زمان کار مربیگری را شروع کردم و بازیکن-مربی بودم. فعالیت به عنوان بازیکن را البته به خاطر تحصیلات، زود رها کردم. در حال حاضر در کنار مدرک درجه A آسیا، کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی ورزشی دارم. مدرک کارشناسی را هم از دانشگاه علامه طباطبایی گرفتم. زمانی که پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشت، من در تیم شهریار در همان لیگ برتر بازی می‌کردم. به عنوان مربی قهرمانی لیگ برتر فوتسال و فوتبال تهران، سومی با تیم فوتبال بانوان پیکان در لیگ یک، قهرمانی لیگ دو فوتبال بانوان با شاهین پارس و پس از آن قهرمانی در لیگ یک و صعود به دسته برتر با تیم تیکا را در کارنامه کاری خودم دارم. فصل گذشته هم در لیگ برتر کار را شروع کردم ولی به دلیل مشکلاتی که وجود داشت در همان هفته‌های ابتدایی استعفا دادم و در نهایت در نیم فصل جدا شدم.
سرمربی بانوان سرخپوش فوتبال درباره شرایط تیم برای شروع کار اضافه کرد: با توجه به این که مسابقات لیگ برتر شروع شده است، تعدادی از بازیکنان تیم ئاکو که امتیاز آن به پرسپولیس منتقل شد با تیم‌های لیگ برتری قرارداد بسته‌اند. ما در واقع باید یک تیم را از پایه جمع کنیم و شکل بدهیم. در این چند روز تماس‌هایی از سوی بعضی از بازیکنان خوب داشته‌ایم. البته بعضی فعلا تحت قرارداد هستند. با چند بازیکن خوب هم صحبت کرده‌ایم که لیگ برتری بوده‌اند و توافق‌هایی حاصل شده است و با هماهنگی با باشگاه در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در بخش کادر فنی، دو نفر از مربیان مشخص شده اند که یکی از آن‌ها مدرک درجه A دارد. به دنبال مربی دروازه‌بانی و مربی بدنساز برای تکمیل کادر هستیم. امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های بالای باشگاه پرسپولیس به جهت برخورداری از مربیان مطرح و حرفه‌ای در آکادمی و تیم بزرگسالان بتوانیم از آن‌ها برای انتقال دانش و تجارب‌شان بهره‌مند بشویم.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn