تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:46
13 بازدید
کد خبر : 349869

بیش از ۷۰۰ اسرائیلی از آغاز جنگ کشته شدند

بیش از ۷۰۰ اسرائیلی از آغاز جنگ کشته شدند

یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بیان کرد: ارتش اسرائیل از آغاز جنگ، ۱۲ گردان از دست داده است، بیش از ۷۰۰ نفر کشته شدند و حدود ۱۰ هزار نفر مجروح شده‌اند. پیش از این نیز آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به مناسبت سالروز عملیات «طوفان الاقصی» بار دیگر به انتقاد از نخست‌وزیر و

یائیر لاپید، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بیان کرد: ارتش اسرائیل از آغاز جنگ، ۱۲ گردان از دست داده است، بیش از ۷۰۰ نفر کشته شدند و حدود ۱۰ هزار نفر مجروح شده‌اند.

پیش از این نیز آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به مناسبت سالروز عملیات «طوفان الاقصی» بار دیگر به انتقاد از نخست‌وزیر و کابینه این رژیم پرداخت و گفت: نتانیاهو و تصمیم ‌گیرندگان اسرائیل هنور مسؤولیت شکست در بدترین فاجعه تاریخ ما را بر عهده نگرفته‌اند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصربه‌فردی را با حمله به پایگاه های نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه آغاز کرد و ضمن تصرف این پایگاه‌ ها، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود و نوار غزه را تصرف کنند، حملات هوایی شدید خود به بخش های مختلف این منطقه را در هفتمین روز ماه اکتبر آغاز کردند.

منبع: میدل ایست مانیتور

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn