تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 19:55
81 بازدید
کد خبر : 349879

پیتسو موسیمانه؛ گزینه جدید هدایت استقلال کیست؟!

پیتسو موسیمانه؛ گزینه جدید هدایت استقلال کیست؟!

شاید سرمربی اهل قاره آفریقا، هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد. شاید سرمربی اهل قاره آفریقا، هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.     به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال پیشنهاد جدیدی به پیتسو موسیمانه ارائه کرده است.   پس از این رد شدن پیشنهاد باشگاه استقلال از سوی پیتسو موسیمانه، مذاکرات با چند گزینه دیگر انجام شد

شاید سرمربی اهل قاره آفریقا، هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

شاید سرمربی اهل قاره آفریقا، هدایت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

 

پیتسو موسیمانه؛ گزینه جدید هدایت استقلال کیست؟!

 

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال پیشنهاد جدیدی به پیتسو موسیمانه ارائه کرده است.

 

پس از این رد شدن پیشنهاد باشگاه استقلال از سوی پیتسو موسیمانه، مذاکرات با چند گزینه دیگر انجام شد ولی توافق نهایی شکل نگرفت. باشگاه استقلال درنظر داشت با بودجه یک میلیون دلاری به سراغ استخدام سرمربی خارجی برود که فعلا در این امر موفق نبوده است.

 

یک جریان دلالی طی روزهای اخیر تلاش زیادی کرد ولاسکز اسپانیایی را به استقلال قالب کند که موفق نشد و از سوی دیگر یک گروه دیگر در تلاش بودند لارنسیو رگکمف را به ایران بیاورند. ابتدا سرمربی رومانیایی اعلام کرد حاضر است با رقمی کمتر از ۸۰۰ هزار دلار پیشنهاد استقلال را قبول کند ولی ناگهان وقتی پای چند دلال وسط آمد، این سرمربی هم رقم مدنظرش را دو برابر کرد تا حضور او هم منتفی شود.

 

در این وضعیت و در حالی که باشگاه استقلال به پیتسو موسیمانه یک پیشنهاد با عنوان پیشنهاد نهایی و رقم زیر یک میلیون دلار داده بود، حالا دوباره مذاکرات با این سرمربی را آغاز کرده است.

 

در واقع مدیران باشگاه استقلال وقتی دیدند گزینه‌های مختلف یکی پس از دیگری منتفی شده‌اند، این بار پیشنهاد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری به این سرمربی آفریقایی ارائه کرده‌اند که گویا با واکنش مثبت او هم همراه بوده است.

 

قرار است دور نهایی مذاکرات بین پیتسو موسیمانه و باشگاه استقلال طی ساعات آینده شکل بگیرد و با پیشنهاد جدید آبی‌پوشان، بار دیگر امکان توافق نهایی بین طرفین شکل گرفته است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn