تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 20:46
10 بازدید
کد خبر : 349924

باید به بازی بدون لیونل مسی عادت کنیم

باید به بازی بدون لیونل مسی عادت کنیم

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که این تیم باید به بازی بدون کاپیتان آلبی‌سلسته هم عادت کند. به گزارش سایت خبری پرسون، لیونل مسی پس از گذشت بیش از ۲ ماه از مصدومیتش در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، برای فیفادی اکتبر و بازی‌های تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به اردوی آلبی‌سلسته فراخوانده

سرمربی تیم ملی آرژانتین معتقد است که این تیم باید به بازی بدون کاپیتان آلبی‌سلسته هم عادت کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، لیونل مسی پس از گذشت بیش از ۲ ماه از مصدومیتش در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، برای فیفادی اکتبر و بازی‌های تیم ملی آرژانتین در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به اردوی آلبی‌سلسته فراخوانده شد و در تساوی یک – یک هفته گذشته برابر ونزوئلا، ۹۰ دقیقه بازی کرد.

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در نشست خبری پیش از بازی بامداد فردا با بولیوِی، با اشاره به نقش محوری مسی در آرژانتین گفت: همه چیز حول محور او می‌چرخد، اما سبک بازی ما، چه او در زمین باشد چه نباشد، یکسان است. ما همیشه ترجیح می‌دهیم که او با ما باشد. سبک فوتبالی ما بر اساس اینکه چه کسی در زمین است، تغییر نمی‌کند. در مواجهه با غیبت بازیکنانی مانند مسی سعی می‌کنیم با ظرافت‌هایی به همین شکل بازی کنیم.

صحبت‌های اسکالونی درباره مسی ۳۷ ساله نشان می‌دهد که آنها می‌خواهند به بازی بدون این فوق‌ستاره هم عادت کنند، به خصوص که کاپیتان تیم ملی آرژانتین با توجه به بالا رفتن سن در سال‌های پایانی دوران بازی به سر می‌برد.

اسکالونی در ادامه از لائوتارو مارتینز، همبازی مهدی طارمی در اینتر هم تمجید کرد: فکر می‌کنم او یک سال درخشان را پشت سر گذاشته است و در فینال لیگ قهرمانان گل زد. بهترین گلزن کوپا آمریکا بود و بیش از هر کسی سزاوار توپ طلا است.

به‌رغم اینکه آرژانتین با ۱۹ امتیاز از ۹ بازی در صدر جدول انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد، اسکالونی معتقد است که نباید تیم بولیوی را دست کم بگیرند. وی درباره بولیوی که با ۱۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد نیز گفت: آنها خوب بازی می‌کنند. نمی‌توانیم انتظار بازی راحتی را داشته باشیم.


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn