تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 21:19
96 بازدید
کد خبر : 349955

حجازی: دوران نکونام دوران پر زرق و برق استقلال بود

حجازی: دوران نکونام دوران پر زرق و برق استقلال بود

برای انتخاب سرمربی باید دید زور کدام دلال بیشتر است! به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ آتیلا حجازی گفت: مربی درجه یک خارجی الان بیکار نیست و تیم دارد؛ بنابراین حضور مربیان طراز اول و رزومه دار خارجی در استقلال منتفی است. یک سری مربیان هستند که به خاطر شرایط مالی بهتر می‌پذیرند تا به استقلال

برای انتخاب سرمربی باید دید زور کدام دلال بیشتر است!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ آتیلا حجازی گفت: مربی درجه یک خارجی الان بیکار نیست و تیم دارد؛ بنابراین حضور مربیان طراز اول و رزومه دار خارجی در استقلال منتفی است. یک سری مربیان هستند که به خاطر شرایط مالی بهتر می‌پذیرند تا به استقلال بیایند ولی باید منتظر ماند و دید زور کدام دلال بیشتر است.

حجازی در ادامه گفت: دل خوشی از مدیریت باشگاه ندارم ولی از زمانی که هلدینگ آمد دوران پر زرق و برقی برای نکونام و کادرفنی‌اش رقم خورد. کلیه مطالبات دو فصل گذشته پرداخت شد، تمامی بدهی‌ها پرداخت شد، امکانات کافی برای سفر، تغذیه و تمرین، اردوی خارجی پیش فصل و دیگر مواردی که یک تیم برای شروع فصل قدرتمند نیاز دارد در اختیار نکونام و تیمش گذاشتند. با این وجود نتایج مدنظر کسب نشد.

وی در پایان گفت: متأسفانه چون باشگاه بی در و پیکر است و دلال‌ها چنددستگی ایجاد می‌کنند، اخبار به راحتی درز می‌کند و تصمیم گیری سخت شده است. ما هم دلمان می‌سوزد ولی کاری از دست‌مان بر نمی‌آید، چون تصمیم‌گیرنده نیستیم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn