تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 21:29
16 بازدید
کد خبر : 349961

استرالیا و ژاپن پایان نیمه اول | اخبار ورزشی

استرالیا و ژاپن پایان نیمه اول | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،دیدار تیم‌های استرالیا و ژاپن آغاز شد در حالی که تونی پوپوویچ در دومین بازی خود روی نیمکت ساکروس تیمش را در این دیدار حساس هدایت می‌کند. رقابت این دو تیم برای مردم آسیا و فوتبال دوستان همیشه جذاب و تماشایی است. ترکیب دو تیم ژاپن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،دیدار تیم‌های استرالیا و ژاپن آغاز شد در حالی که تونی پوپوویچ در دومین بازی خود روی نیمکت ساکروس تیمش را در این دیدار حساس هدایت می‌کند. رقابت این دو تیم برای مردم آسیا و فوتبال دوستان همیشه جذاب و تماشایی است.

ترکیب دو تیم ژاپن و استرالیا

نکته جالب اینکه برای این بازی هاجیمه موریاسو از ترکیب بازیکنان لژیونر خود استفاده کرده و ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی این تیم را نفرات حاضر در لیگ‌های اروپایی تشکیل می‌دهند. زیون سوزوکی، دروازه‌بان تیم پارما در قفس توری سامورایی قرار گرفته و مقابل کوکی ماچیدا، شوگی تانیگوچی و کو ایتاکورا در خط دفاعی حضور دارند.

در غیاب واتارو اندو، هافبک تیم لیورپول که به علت مصدومیت از ترکیب خارج شده، هیدماسا موریتا و آئو تاناکا هافبک مرکزی خواهند بود که یکی در اسپورتینگ و دیگری در لیدز حضور دارد. روی دست او تاکفوسو کوبو و کائورو میتوما بازی می‌کنند و کمی جلوتر از ریتسو دوآن و تاکومی مینامینو حضور خواهند داشت.

تک مهاجم تیم ملی ژاپن در این دیدار حساس نیز آیاسه اوئدا مهاجم تیم فاینورد است که فصل گذشته با علیرضا جهانبخش هم‌تیمی بود. این بازی از ساعت ۱۴:۰۵ در ورزشگاه سایتاما برگزار خواهد شد.

برای تیم ملی استرالیا نیز جیسون گریا به جای توماس دنگ در خط دفاعی قرار گرفته و کم برگس نیز به جای کای رولز بازی خواهد کرد. در خط میانی، جوردی باس به همراه لوک براتن و آیدین هروستیچ حضور دارند.

براتن ۳۴ ساله به دلیل بیماری آیدن اونیل، اولین بازی خود را تجربه خواهد کرد. رایلی مک‌گری که در بازی قبلی عملکرد خوبی از خود نشان داد، در این دیدار از ابتدادر ترکیب است و ایرانکندا و کریگ گودوین روی نیمکت نشسته‌اند.

نیمکت‌نشینی گودوین که عملکرد درخشانی در دیدار قبلی داشت از نکات مهم است و احتمالا او در نیمه دوم فرصت بازی را پیدا خواهد کرد. همچنین عزیز بهیچ نیز برخلاف بازی قبلی روی نیمکت حضور خواهد داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn