تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 6:27
10 بازدید
کد خبر : 350360

درخشش سردار و محبی کار قطر را یک‌سره کرد

درخشش سردار و محبی کار قطر را یک‌سره کرد

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد امارات به مصاف قطر رفت. دقیقه ۱۷ (گل اول قطر): اولین حمله جدی قطر با پاس بلند بازیکن قطری به محوطه جریمه همراه بود که این توپ در فضای ایجاد

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر) در چهارمین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد امارات به مصاف قطر رفت.

دقیقه ۱۷ (گل اول قطر): اولین حمله جدی قطر با پاس بلند بازیکن قطری به محوطه جریمه همراه بود که این توپ در فضای ایجاد شده پشت مدافعان به معز علی رسید و او با یک ضربه روی پا به طاق دروازه، گل اول قطر را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۲ (گل اول ایران): قطری‌ها که بازی را مدیریت می‌کردند روی ارسال بی‌نقص امید نورافکن و ضربه سر سردار آزمون گل اول را دریافت کردند.

دقیقه ۴۸ (گل دوم ایران): ارسال مهدی قایدی به داخل محوطه جریمه تیم قطر با خروج دروازه‌بان آن‌ها همراه بود اما برخورد او با مدافع قطری باعث شد تا توپ از دستان او خارج شود و سردار آزمون گل دوم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۵ (گل سوم ایران): شاگردان قلعه‌نویی که چند موقعیت ایجاد کرده بودند اما در زدن ضربات آخر ناموفق بودند، روی ضد حمله در یک موقعیت خوب قرار گرفت که محمد محبی با پاس سردار آزمون، دروازه خالی قطر را باز کرد.

دقیقه ۷+۹۰ (گل چهارم ایران): دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی را خلق کردند اما گلی را در پی نداشت تا این دقیقه که محمد محبی روی سانتر امید نورافکن با ضربه سر گل چهارم را به ثمر رساند

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn