تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 7:07
14 بازدید
کد خبر : 350383

نگاهی به بهترین هتل های شهر اصفهان

نگاهی به بهترین هتل های شهر اصفهان

باتوجه به تنوع هتل های اصفهان، یافتن مکانی که با نیازهای شما هم‌خوانی داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد. با اقامت در هتل عباسی اصفهان، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین هتل‌های تاریخی جهان، هتل سفیر اصفهان با خدمات عالی و… سفری دلپذیر به این شهر تاریخی را تجربه خواهید کرد. بهترین هتل‌ های ۵ ستاره اصفهان

باتوجه به تنوع هتل های اصفهان، یافتن مکانی که با نیازهای شما هم‌خوانی داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد. با اقامت در هتل عباسی اصفهان، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین هتل‌های تاریخی جهان، هتل سفیر اصفهان با خدمات عالی و… سفری دلپذیر به این شهر تاریخی را تجربه خواهید کرد.

بهترین هتل‌ های ۵ ستاره اصفهان

باتوجه به این‌که اصفهان یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است، آشنایی با هتل های اصفهان اهمیت ویژه‌ای دارد. این شهر باشکوه‌ترین هتل‌های ۵ ستاره را در قلب خود جای داده که عبارتند از:

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان که در خیابان چهارباغ واقع شده، یکی از برجسته‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌ های اصفهان و جهان محسوب می‌شود. این هتل با معماری باشکوه خود، یادگاری از دوره صفوی بوده و تلفیقی از هنر، تاریخ و فرهنگ ایرانی را به نمایش می‌گذارد. اقامتگاه‌های این هتل که علاوه‌بر متراژ، براساس معماری نیز به شش دسته اتاق استاندارد، اتاق چشم‌انداز، اتاق پردیس، سوئیت پردیس، سوییت قاجار و سوییت صفوی تقسیم شده‌اند به امکاناتی چون سیستم‌های سرمایش و گرمایش، یخچال، تلفن، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام با وان، سشوار و تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای خبری، قهوه‌ساز و چای‌ساز و اینترنت بی‌سیم مجهز هستند.

این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۲۵ اتاق است. هتل عباسی اصفهان با وجود قدمتش از امکانات ورزشی مدرنی برخوردار است. مهمانان می‌توانند از استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی بهره‌مند شوند. سالن همایش این هتل برای برگزاری جلسات کاری در نظر گرفته شده و همچنین دارای پارکینگ اختصاصی، چند رستوران و کافی شاپ، موزه و مرکزی برای خرید صنایع دستی، فرش و لباس‌های سنتی است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

اگر به‌دنبال اقامت در نزدیکی رودخانه زاینده‌رود و سی‌وسه پل هستید، هتل کوثر اصفهان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی پنج ستاره محسوب می‌شود. این هتل با بیش از ۶۰ سال سابقه و ۱۷۰ اتاق مجهز، فضایی لوکس و راحت را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. در سال ۱۳۹۰ این هتل مورد بازسازی قرار گرفته و در بخش محوطه آن یک ساختمان با نام فیروزه با نمایی روبه باغ ساخته شد. سوییت‌ها و اتاق‌ها در دو ساختمان کوثر و فیروزه، بیش از ۲۲۵ واحد اقامتی هستند.

سوییت‌های رویال، جونیور و دوتخته فیروزه در ساختمان فیروزه در نظر گرفته شده‌اند و در دیگر ساختمان سوییت‌های دوبلکس با چشم‌انداز زاینده‌رود قرار دارند. امکانات این اتاق‌ها شامل یخچال، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، صندوق امانات، روم سرویس روزانه و سیستم تهویه می‌شوند. کافی‌شاپ فیل مریت، رستوران پارسه سیمین و رستوران زرین و همچنین رستوران فصلی آبشار، رستوران سنتی سرو، رستوران ایتالیایی و روباز پارمین سبز از رستوران‌های این هتل هستند. در هتل کوثر اصفهان می‌توانید از امکاناتی همچون رستوران‌های سنتی و مدرن با منوهای متنوع، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و دیگر خدمات تفریحی بهره‌مند شوید.

هتل چهارباغ اصفهان

اگر به‌دنبال اقامتی مجلل در هتل ‌های اصفهان هستید، هتل چهارباغ اصفهان در ۴ طبقه با ۱۳۸ واحد اقامتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. این هتل در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده و به‌دلیل نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی شهر، انتخابی ایده‌آل برای مسافران محسوب می‌شود. هتل مجلل چهارباغ با امکانات متنوعی همچون دو رستوران، روف گاردن، کافی ‌شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان و بازی‌های رایانه‌ای، خشکشویی و مرکز اسپا مجهز به ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، تجربه‌ای کامل از اقامت در یک هتل پنج ستاره را فراهم می‌کند. این هتل همچنین دارای سالن همایش برای برگزاری مراسم مختلف و پارکینگ مسقف بوده که از هر نظر اقامتی لوکس و راحت را به مهمانان ارائه می‌دهد.

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان

هتل‌های ۴ ستاره در اصفهان به‌طور کلی امکانات رفاهی کمتری نسبت به هتل‌های ۵ ستاره ارائه می‌دهند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل عالی قاپو اصفهان

این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۴۶ به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت تا خدمات بهتری را ارائه دهد. هتل عالی قاپو اصفهان به‌دلیل نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی مانند پل خواجو، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است. این هتل با ۴ طبقه و ۱۰۶ واحد اقامتی یک‌تخته تا سوئیت‌های بزرگ از امکانات بسیاری چون سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، اینترنت رایگان نامحدود و… برخوردار هستند.

نگاهی به بهترین هتل های شهر اصفهان

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان یکی از هتل‌های ۴ ستاره این شهر بوده که در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی آن انجام گرفت. این هتل با ۱۰۰ اتاق مدرن و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وای ‌فای و خدمات ۲۴ ساعته، محیطی راحت را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، حمام سنتی و سالن ماساژ حرفه‌ای اشاره کرد. هتل سفیر اصفهان همچنین با داشتن سالن دیپلمات برای برگزاری رویدادها و نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی مانند میدان نقش جهان و خیابان چهارباغ، گزینه‌ای عالی برای اقامت در اصفهان است.

معروف ‌ترین هتل ‌های ۳ ستاره اصفهان

هتل‌های ۳ ستاره اصفهان گزینه‌ای مناسب برای افرادی بوده که به‌دنبال اقامت راحت با امکانات کافی و در عین حال قیمتی مناسب هستند. در این هتل‌ها تمامی نیازهای پایه مسافران از جمله اتاق‌های تمیز، خدمات مناسب و دسترسی خوب به جاذبه‌های دیدنی را برآورده می‌شوند.

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی اصفهان یکی از هتل‌ های اصفهان است که راحتی و آرامش را شامل امکاناتی چون روم سرویس روزانه، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون و یخچال در همه اتاق‌ها موجود است و خشک‌شویی، خودپرداز، اینترنت و آسانسور می‌شود. این هتل همچنین با ارائه امکاناتی مانند رستوران، اینترنت رایگان و پارکینگ، اقامتی راحت و دلپذیر برای مسافران فراهم می‌کند. هتل صفوی اصفهان با خدمات متنوع خود تجربه‌ای آرامش‌بخش و به‌یادماندنی از سفر به یک شهر تاریخی را برای مسافران رقم می‌زند.

هتل ملل اصفهان

هتل ملل اصفهان یکی از هتل‌های سه ‌ستاره مقرون‌به‌صرفه این شهر است که در موقعیتی عالی بین پل فردوسی و سی‌وسه پل واقع شده و دسترسی آسان به این جاذبه‌های معروف را فراهم می‌کند. این هتل با ۷ طبقه و ۳۶ واحد اقامتی، انواع اتاق‌ها با ظرفیت‌های مختلف (یک‌تخته تا چهارتخته) را ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دارای دکوراسیون ساده و به‌روز، کمد لباس، یخچال، میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. هر اتاق به حمام اختصاصی با سشوار مجهز بوده و نورگیری مناسب، فضای دلپذیری را به مهمانان ارائه می‌دهد.

نگاهی به بهترین هتل های شهر اصفهان

سخن پایانی

شهر اصفهان با داشتن هتل‌های متنوع و باکیفیت، تجربه‌ای لذت‌بخش و راحت از یک سفر خاطره‌انگیز را برای گردشگران فراهم می‌کند. از هتل‌های تاریخی نظیر هتل عباسی تا هتل‌های مدرن مانند هتل سفیر و هتل آسمان، هر یک از این هتل‌ها با امکانات و خدمات ویژه خود، پاسخگوی نیازهای مختلف مهمانان هستند. انتخاب هتل مناسب به سلیقه، بودجه و نیازهای شما بستگی دارد. برای رزرو هتل مناسب و کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت‌ اسنپ تریپ مراجعه کرده و سفری به‌یادماندنی به اصفهان را آغاز کنید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn