تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 8:31
32 بازدید
کد خبر : 350441

آفتاب نو‌گردی| گفتند ۵۰میلیون بده تا بازی را برای استقلال در بیاورند/ سومی استقلال با مرفاوی پاک‌تر از قهرمانی با قلعه‌نویی بود!

آفتاب نو‌گردی| گفتند ۵۰میلیون بده تا بازی را برای استقلال در بیاورند/ سومی استقلال با مرفاوی پاک‌تر از قهرمانی با قلعه‌نویی بود!

امیررضا واعظی آشتیانی از شهریور ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۸۹ مدیرعامل باشگاه استقلال بود و این باشگاه طی آن دوران ماجراهای فراوانی را به چشم دید؛ از قهرمانی در لیگ هشتم تا اختلاف نظر شدید این مدیر با امیر قلعه‌نویی. آشتیانی ۲۵ مهر سال ۱۳۹۲ طی گفت‌وگویی اختصاصی با آفتاب نو دست به افشاگری‌هایی زد که

امیررضا واعظی آشتیانی از شهریور ۱۳۸۷ تا خرداد ۱۳۸۹ مدیرعامل باشگاه استقلال بود و این باشگاه طی آن دوران ماجراهای فراوانی را به چشم دید؛ از قهرمانی در لیگ هشتم تا اختلاف نظر شدید این مدیر با امیر قلعه‌نویی.

آشتیانی ۲۵ مهر سال ۱۳۹۲ طی گفت‌وگویی اختصاصی با آفتاب نو دست به افشاگری‌هایی زد که زمان خود فوق‌العاده پرسروصدا شد. باهم گزیده این حرف‌ها را می‌خوانیم:

  • وقتی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم، یکی از مدیران آن زمان باشگاه پیش من آمد و گفت اگر ۵۰میلیون تومان به داور ازبکستانی بدهیم، بازی را برای استقلال درمی‌آورد! قاطعانه مخالفت کردم و آن فرد را نیز بعدا کنار گذاشتم ولی نکته مهم این‌جاست که پس از جدایی من، فرد مورد نظر دوباره در استقلال سمت گرفت!
  • صمد مرفاوی هم از نظر فنی و هم به لحاظ اخلاقی آدم خوبی بود. قاطعانه می‌گویم عنوان سومی استقلال در نهمین دوره لیگ برتر، پاک‌ترین رتبه‌ای بود که استقلال تا اینجای کار در عرصه مذکور کسب کرده است. آن رتبه که ما در فصل ۸۸-۸۹ به دست آوردیم حتی از قهرمانی استقلال در دوازدهمین دوره لیگ برتر یعنی فصل ۹۱-۹۲ هم پاک‌تر بود!
  • آقایان در دوره من دستشان از استقلال کوتاه شده بود به همین خاطر به لیدرها در دفتر خود شام و ناهار می‌دادند تا تیم را بر هم بریزند!
  • من هم شنیدم که عیسی آندوی دروازه‌بان آفریقایی ذوب آهن در بازی پایانی لیگ هشتم تطمیع شده بود (همان دیداری که ذوب آهن با نتیجه ۴ بر یک به فولاد باخت و استقلال به واسطه همان شکست، قهرمان شد)؛ البته همان زمان می‌گفتم و هنوز هم معتقدم شنیدن هر حرف و شایعه‌ای دلیل بر واقعی بودن آن نیست اما راستش با اتفاقاتی که الان شاهدش هستم و چیزهایی که می‌بینم، می‌گویم دیگر هیچ چیزی بعید نیست!
  • نمی‌توانم نظر بدهم که قهرمانی استقلال در لیگ هشتم پاک بود یا نه!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn