تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:06
24 بازدید
کد خبر : 350572

این اقدام از نان شب برای سهراب و استقلال واجب‌تر است

این اقدام از نان شب برای سهراب و استقلال واجب‌تر است

بازدید:۶۳ صد آنلاین | بروز چند مصدومیت برای بازیکنان داخلی و خارجی استقلال طی هفته‌های اخیر شرایط این تیم به لحاظ بدنی را به شدت زیر سوال برده است. به گزارش صد آنلاین، اگرچه درباره سسما بدنساز اسپانیایی قبلی تیم استقلال حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شد اما حالا مشخص می‌شود که آبی پوشان تهرانی در طول

این اقدام از نان شب برای سهراب و استقلال واجب‌تر است

بازدید:۶۳

صد آنلاین | بروز چند مصدومیت برای بازیکنان داخلی و خارجی استقلال طی هفته‌های اخیر شرایط این تیم به لحاظ بدنی را به شدت زیر سوال برده است.

به گزارش صد آنلاین، اگرچه درباره سسما بدنساز اسپانیایی قبلی تیم استقلال حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شد اما حالا مشخص می‌شود که آبی پوشان تهرانی در طول روزهای تعطیلات تابستان از فرصت بدنسازی نهایت استفاده را نبرده‌اند و حالا بدن‌هایشان یکی بعد از دیگری تحت فشار مسابقات فشرده لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا دچار مصدومیت می‌شود.


یکی از مهمترین اقدامات کادر فنی استقلال در روزها و هفته‌های آینده قطعاً باید تقویت وضعیت بدنی بازیکنان استقلال باشد. بدنسازی یکی از ارکان و موارد مهم تیمداری در بحث فوتبال است که در صورت هرگونه کم کاری و یا نداشتن وضعیت خوب به لحاظ بدنی ممکن است تیم دچار آسیب‌های شدید بشود.

این روزها سهراب بختیاری زاده با استفاده از تعطیلات موقتی فیفا دی سعی کرد که بدن بازیکنان استقلال را تا حدی بیدار کند و از شرایط قبلی دور نگه دارد که البته این می‌تواند مثل یک عملکرد کوتاه در زمان موقت جواب بدهد اما قطعاً برای حضور در ۲۳ مسابقه باقیمانده مسابقات لیگ برتر نیاز است تا استقلالی‌ها که قصد دارند در لیگ نخبگان آسیا هم به میدان بروند و رقابت‌های جام حذفی را هم پشت سر بگذارند وضعیت بدنی‌شان را به مراتب از این بهتر کنند.

مصدومیت ابوالفضل جلالی به عنوان یکی از بهترین دفاع چپ‌های حال حاضر فوتبال کشورمان که به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود در کنار مصدومیت روزبه چشمی که او نیز یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های حال حاضر فوتبال کشورمان است که گفته می‌شود اگر مصدوم نبود امیر قلعه‌نویی او را هم به اردوی تیم ملی دعوت می‌کرد در چنین برهه‌ای که استقلال مقابل ذوب آهن برای گرفتن ۳ امتیاز به وجود آنها نیاز دارد می‌تواند برای استقلال ضربه مهلکی باشد.

سهراب بختیاری‌زاده چه به عنوان مربی و چه به عنوان سرمربی باید از حالا با باشگاه استقلال هماهنگ باشد و یکی دور بدنسازی فشرده ۱۰ تا ۱۴ روزه را برای فیفادی‌های بعدی پیش‌بینی کند تا استقلال بتواند از این بحران جدی آسیب دیدگی‌های مکرر دور بماند. در غیر این صورت باز هم باید امثال کاکوتا و بازیکنانی که خطر مصدومیت برای آنها بیشتر از بقیه است را روی سکوها ببینیم و از طرفی استقلال از نبود چنین نفراتی که به خاطرشان پول خرج کرده باید ضرر بدهد.

خبر ورزشی

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn