تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:28
15 بازدید
کد خبر : 350594

چرا گاریدو خواهان بازگشت اورونوف شد؟/ سرمربی پرسپولیس شاکی است!

چرا گاریدو خواهان بازگشت اورونوف شد؟/ سرمربی پرسپولیس شاکی است!

به گزارش آفتاب نو، مصدومیت اوستون اورونوف به یکی از چالش های باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و وضعیت این ستاره تکنیکی برای بازی حساس مقابل السد در لیگ نخبگان نامشخص است. اورونوف که به دلیل آسیب دیدگی در بازی تیمش مقابل چادرملو به میدان نرفته بود، در بازی تیم ملی ازبکستان مقابل ایران چند دقیقه

به گزارش آفتاب نو، مصدومیت اوستون اورونوف به یکی از چالش های باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و وضعیت این ستاره تکنیکی برای بازی حساس مقابل السد در لیگ نخبگان نامشخص است. اورونوف که به دلیل آسیب دیدگی در بازی تیمش مقابل چادرملو به میدان نرفته بود، در بازی تیم ملی ازبکستان مقابل ایران چند دقیقه به میدان رفت ولی آنطور که در خبرها آمده بود دوباره مصدومیت این بازیکن تشدید شد و نتوانست در بازی دوم ازبکستان تیم ملی کشورش را همراهی کند.

احتمال رسیدن اورونوف به دیدار مقابل السد کم است و همین موضوع نگرانی پرسپولیسی‌ها را بیشتر می‌کند. گاریدو که از بازی کردن اورونوف شاکی است، از مسئولان باشگاهش خواست با ارسال نامه‌ای به ازبک‌ها خواهان حضور هرچه سریع‌تر اورونوف در تهران شوند تا وضعیت او به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

گاریدو می‌خواهد شرایط اورونوف کامل بررسی شود تا در صورتی که این بازیکن نیاز به مداوای جدی دارد، در تهران بماند و با پای مصدوم به دوحه نرود. با این وجود این احتمال هم وجود دارد با توجه به حساسیت بالای دیدار مقابل السد، گاریدو ستاره ازبکستانی تیمش را با خود به قطر ببرد تا اورونوف در کنار تیم مشغول درمان مصدومیت خود شود. 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn