تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:32
12 بازدید
کد خبر : 350601

بیانیه شدیداللحن جنبش جهاد اسلامی فلسطین علیه دولت آلمان

بیانیه شدیداللحن جنبش جهاد اسلامی فلسطین علیه دولت آلمان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن اظهارات آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان که مدعی شده بود رژیم صهیونیستی برای حمایت از خود می‌تواند شهروندان را به قتل برساند را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است که این اظهارات به معنی توجیه خطرناک حمله

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن اظهارات آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان که مدعی شده بود رژیم صهیونیستی برای حمایت از خود می‌تواند شهروندان را به قتل برساند را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که این اظهارات به معنی توجیه خطرناک حمله به مواضع غیرنظامی به بهانه وجود عناصر مسلح در داخل آن است.

جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که ادعاهای مطرح شده در خصوص عدم حمایت از مراکز غیرنظامی به بهانه ادعای دشمن مبنی بر وجود عناصر مسلح در داخل آن را به شدت رد می‌کند.

این بیانیه خاطرنشان کرد که دولت آلمان باید در مواضع خود تجدید نظر کرده و از سیاست‌های خود در حمایت از اشغالگران صهیونیست دست بردارد، چرا که ادامه حمایت‌های نظامی از اشغالگران در سایه ارتکاب جنایت‌ها ضد شهروندان و غیر نظامیان باعث می‌شود آلمان نیز همدست رژیم صهیونیستی در نقض حقوق بشر باشد.

جهاد اسلامی می‌افزاید که بهتر است دولت آلمان نیز از روش کشورهای دیگر مبنی بر توقف تجهیز رژیم صهیونیستی به سلاح تبعیت کند و بهتر است وزیر خارجه این کشور جنایت‌های ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و لبنان را محکوم کند.

بر اساس این بیانیه بهتر است وزیر خارجه آلمان به جای توجیه جنایات صهیونیست‌ها، تجاوز رژیم صهیونیستی به مشروعیت بین‌المللی از طریق حمله به عناصر یونیفل را محکوم نماید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn