تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 11:42
47 بازدید
کد خبر : 350607

استقلال در آستانه جذب یک آفریقایی

استقلال در آستانه جذب یک آفریقایی

کدخبر: ۱۲۴۴۲۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۱۹ فوتبال مربی اهل آفریقای جنوبی و باشگاه استقلال به عقد قرارداد نزدیک هستند. روند انتخاب سرمربی استقلال خیلی طول کشیده و صدای هواداران این تیم هم به خاطر همین تاخیر مدیران باشگاه درآمده است. آخرین خبرها از انتخاب سرمربی استقلال به این صورت است که بعد از منتفی شدن

مربی اهل آفریقای جنوبی و باشگاه استقلال به عقد قرارداد نزدیک هستند.

استقلال در آستانه جذب یک آفریقایی


روند انتخاب سرمربی استقلال خیلی طول کشیده و صدای هواداران این تیم هم به خاطر همین تاخیر مدیران باشگاه درآمده است. آخرین خبرها از انتخاب سرمربی استقلال به این صورت است که بعد از منتفی شدن حضور چند سرمربی که نامشان هم در رسانه‌ها مطرح شده بود، پیتسو موسیمانه اهل آفریقای جنوبی جدی‌ترین گزینه مدیران استقلال است و این مربی نزدیک‌ترین فرد به نیمکت استقلال است.

طبق آخرین پیگیری‌ها توافقات کلی بین طرفین انجام شده و موسیمانه آمادگی خود را برای آمدن به ایران اعلام کرده است. موسیمانه و باشگاه استقلال اختلافات جزئی بر سر چند بند از قرارداد دارند و سرمربی آفریقایی می‌خواهد چند بند به قرارداد اضافه شود.

یک اختلاف جزئی هم در خصوص مبلغ قرارداد وجود دارد که البته قابل حل است و بعید است مشکلی در این خصوص پیش بیاید. در هر صورت قرار است امروز مذاکرات نهایی و صحبت‌های آخر بین مدیران استقلال و موسیمانه انجام شود و در صورتیکه اتفاقی رخ ندهد، این مربی اهل آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب خواهد شد. 

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn