تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 13:38
11 بازدید
کد خبر : 350724

پدیده رئال هم بازی مسی شد

پدیده رئال هم بازی مسی شد

پاز در دقیقه ۲۷ نیمه دوم به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد و حالا در تاریخ فوتبال آرژانتین هفت پدر و پسر با پیراهن آلبی سلسته به میدان رفته اند. پدرش پابلو در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه برای آرژانتین بازی کرده بود. به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ نیکو پاز در ۸ سپتامبر ۲۰۰۴ در تنریف

پاز در دقیقه ۲۷ نیمه دوم به جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد و حالا در تاریخ فوتبال آرژانتین هفت پدر و پسر با پیراهن آلبی سلسته به میدان رفته اند. پدرش پابلو در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه برای آرژانتین بازی کرده بود.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ نیکو پاز در ۸ سپتامبر ۲۰۰۴ در تنریف اسپانیا به دنیا آمد. او فقط ۲۰ سال سن دارد و تابستان امسال از رئال مادرید به کومو پیوست و البته در قرارداد او بند بازگشت گنجانده شده است.

2095648

در حالی که ۱۸ دقیقه به پایان بازی با بولیوی مانده بود، نیکو جای لائوتارو مارتینز وارد زمین شد. یک چپ پای جوان محصول آکادمی رئال که به آرزوی خودش با پیراهن آرژانتین رسید. او می توانست برای اسپانیا نیز بازی کند ولی کشور زادگاه پدرش را ترجیح داد.

2095650

نیکو پسر پابلو پاز آرژانتینی است که در نیوولزاولدبویز رشد کرد، با بانفیلد چهره شد و سپس یک دوره طولانی در اروپا با پیراهن تنریف و اورتون در انگلیس داشت. او مقطعی کوتاه نیز برای ایندیپندنته ارژانتین و وایادولید نیز بازی کرد.

2095647

او که یک مدافع میانی بود، نه تنها در تیم ملی زیر ۲۳ سال که مدال نقره بازی‌های المپیک آتلانتا ۱۹۹۶ را کسب کرد، حضور داشت، بلکه در جام جهانی ۱۹۹۸ یک مسابقه نیز انجام داد، در برتری ۱-۰ در برابر کرواسی. پابلو در مجموع ۱۴ بازی ملی انجام داد و یک گل هم در برد ۲-۰ مقابل ونزوئلا در ۲۰ جولای ۱۹۹۷ به ثمر رساند. و حالا نیکو جا پای پدر گذاشته و در اولین بازی خود تمجید مسی را نیز باعث شد.

مسی در مورد او گفت: «نیکو را می شناختم. او بازیکنی خوش فکر است و به همین دلیل  در تیم ملی است. امیدوارم به رشدش ادامه دهد و ما هم بتوانیم به او کمک کنیم تا پیشرفت کند. این اولین بازی او بود و خیلی راحت و خوب کار کرد. نیکو بازیکنی باکیفیت است و اینجا فضا برای رشد او را فراهم خواهیم کرد.»

2095649

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn