تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 13:50
24 بازدید
کد خبر : 350735

سیل انتقادها به سوی رونالدو!

سیل انتقادها به سوی رونالدو!

پرتغال در بازی با اسکاتلند به تساوی ۰-۰ رضایت داد و بعد از بازی سیل انتقادها به سوی رونالدو روانه شد. به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو پس از عملکرد ضعیفش در تساوی ۰-۰ پرتغال مقابل اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا با انتقادات شدیدی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. در این دیدار که


پرتغال در بازی با اسکاتلند به تساوی ۰-۰ رضایت داد و بعد از بازی سیل انتقادها به سوی رونالدو روانه شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو پس از عملکرد ضعیفش در تساوی ۰-۰ پرتغال مقابل اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا با انتقادات شدیدی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

در این دیدار که در ورزشگاه همپدن پارک برگزار شد، پرتغال نتوانست از فرصت‌هایش بهره ببرد و پس از شروعی پیروزمندانه در این رقابت‌ها، به تساوی رضایت داد. تیم اسکاتلند با دفاع مستحکم خود موفق به کسب یک امتیاز شد و این امر باعث عصبانیت رونالدو شد و او معتقد بود که داور بازی را زودتر از موعد پایان داده است. در طول مسابقه رونالدو چندین موقعیت گلزنی را از دست داد؛ فرصت‌هایی که معمولاً انتظار می‌رفت به راحتی تبدیل به گل شوند. اگر اسکاتلند کمی دقیق‌تر عمل می‌کرد می‌توانست سه امتیاز را از آن خود کند، اما هواداران از کسب تساوی هم راضی بودند و در شبکه‌های اجتماعی به تمسخر رونالدو پرداختند.

رونالدو پس از این مسابقه در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با واکنش‌های منفی روبرو شد. کاربری نوشت: «کریستیانو رونالدو باعث عقب‌ماندگی پرتغال شده است.» کاربر دیگری عنوان کرد: «کریستیانو رونالدو باید جام جهانی ۲۰۲۶ را فراموش کند. او به اندازه کافی برای فوتبال کار کرده است.» یکی دیگر از کاربرها گفت: «من عاشق این مرد هستم و او را بهترین می‌دانم. اما تصور کنید این روزها پرتغال بدون رونالدو چقدر می‌توانست بهتر باشد.» در نهایت، کاربر دیگری از سرمربی این تیم نیز انتقاد کرد و اذعان داشت: «تیم پرتغال تحت هدایت مارتینس به جایی نمی‌رسد. او از کنار گذاشتن رونالدو وحشت دارد، حتی با اینکه مشخص است رونالدو به تیم آسیب می‌زند.»

هرچند رونالدو در این بازی فرصت‌های بسیاری را از دست داد، اما او تنها بازیکن پرتغال نبود که عملکرد ضعیفی داشت. دیوگو ژوتا از لیورپول و برونو فرناندش از منچستریونایتد نیز نمایش ضعیفی ارائه دادند. در نیمه دوم و با انجام تعویض‌ها توسط روبرتو مارتینس بود که پرتغال کنترل بازی را به دست گرفت.

پرتغال باید خود را برای دو دیدار دیگر در ماه نوامبر آماده کند. آنها در لیگ ملت‌ها ابتدا با لهستان در خانه و سپس با کرواسی در خارج از خانه روبرو خواهند شد. رونالدو نیز به النصر بازخواهد گشت و بر رقابت‌های لیگ عربستان تمرکز خواهد کرد.


منبع: خبرورزشی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn