تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 14:06
9 بازدید
کد خبر : 350755

چرا ضعف‌های تیم‌ملی مقابل قطر به چشم نیامد؟

چرا ضعف‌های تیم‌ملی مقابل قطر به چشم نیامد؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در چند بازی اخیر خود مورد انتقادات زیادی قرار گرفت اما با بردی که برابر قطر داشت به تمام انتقادات پایان داد. به گزارش آفتاب نو،تیم ملی فوتبال ایران دیشب (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه پر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی در چند بازی اخیر خود مورد انتقادات زیادی قرار گرفت اما با بردی که برابر قطر داشت به تمام انتقادات پایان داد.

به گزارش آفتاب نو،تیم ملی فوتبال ایران دیشب (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه پر گل ۴ بر یک قطر را شکست داد و با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر جدول رده‌بندی گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت. نکته مهم دیگر این بازی، اولین تقابل ایران و قطر پس از شکست ۳ بر ۲ تیم‌ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بود.

پایان رافت در گفت‌وگو با آفتاب نو،در ارزیابی از عملکرد تیم ملی ایران برابر قطر، اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوبی بود و ایران کاملا هجومی بازی کرد. درست است در دقایق اول بازی یک گل غافل‌گیرانه خوردیم اما تیم‌ملی بعد از آن گل در تمام خطوط عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان پرس را از جلو انجام می‌دادند و فاصله‌ها را به خوبی رعایت می‌کردند و با فرصت‌های خوبی بدست آوردند، ۴ گل به ثمر رساندند. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری را نیز بزنیم.

وی گفت: بازی چهارم ایران نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر بود. در بازی‌های قبل تیم‌ملی مورد انتقادات زیادی قرار گرفت که به اعتقاد من وقتی شرایط برای تیم ملی از نظر تغذیه، ریکاوری، فضای تمرینی و.. فراهم می‌شود بازی‌های خوبی ارایه می‌کنند. در این بازی به دلیل این که بازیکنان از استراحت و ریکاوری خوبی برخوردار بودند و شرایط زمین نیز مساعد بود، توانستند بازی خوب و فراتر از ۳ بازی گذشته برابر قطر به نمایش بگذرانند. بازی‌های قبل اصلا در شان و منزلت فوتبال ایران نبود، امیدوارم در بازی‌های آینده نیز تمهیداتی اندیشیده شود تا بازیکنان با تمام توان و با کیفیت بالا ظاهر شوند. برای تیمی مثل ایران با این همه بازیکن واقعا حیف است که برنده دیدار نباشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با بیان این که ایران برابر قطر خیلی خوب بازی کرد، اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی با همین انگیزه و روحیه بالا بازی‌های بعدی را نیز ببرد تا به جام جهانی صعو د کنند. البته قطر یک بار ایران را شکست داده بود و با این پیروزی توانستیم انتقام شکست را در امارات از این تیم بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی برابر قطر ضعفی هم داشت یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ضعف در تمام تیم‌ها وجود دارد اما در این بازی تیم ملی به ویژه در نیمه دوم به حدی خوب بازی کرد که اگر ضعفی هم وجود داشت دیده نمی‌شد. بازیکنان در این دیدار تمام توان خود را گذاشته بودند تا برنده دیدار باشند.

رافت تصریح کرد: امسال ۸ تیم از آسیا به جام جهانی صعود می‌کند. ما نباید با استرس و نگرانی بازی کنیم و با ارایه بازی‌های باکیفیت و خوب بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در ارزیابی از تیم قطر نیز گفت: قطری‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند و ایرانی‌ها نیز آن‌ها را به خوبی می‌شناسند اما امسال تیم خوبی را برای جام جهانی جمع نکرده است. شاید به خاطر این است که بازیکن دو ملیتی زیادی دارد و خودش بازیکن ندارد. امیدوارم با ۴ گلی که به قطر زدیم دچار غرور کاذب نشویم و با ریکاوری خوب خود را برای بازی آینده برابر کره شمالی آماده کنیم. بازیکنان این تیم دوندگی بالایی دارند و فوتبال آن‌ها با قطری‌ها کاملا متفاوت است. البته کره شمالی نسبت به قطر ضعیف است اما با تمام وجودشان و با تعصب و غرور بالا بازی می‌کنند. به هر صورت بازی سختی برابر کره شمالی خواهیم داشت و از حالا باید به فکر بازی برابر کره شمالی باشیم تا با پیروزی برابر این تیم مشکلی برای صعود به جام جهانی نداشته باشیم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn