تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 15:54
10 بازدید
کد خبر : 350855

امباپه شوکه شده است!

امباپه شوکه شده است!

وکیل کیلیان امباپه ادعا می‌کند ستاره رئال مادرید از اتهاماتی که به او وارد شده شوکه شده است. به گزارش سایت خبری پرسون، مسئله تجاوز کیلیان امباپه که به یک حادثه ادعایی در هتلی در مرکز استکهلم مربوط می‌شود، سر و صدای زیادی در رسانه‌های سراسر جهان ایجاد کرده است. هیچ مظنونی شناسایی نشده


وکیل کیلیان امباپه ادعا می‌کند ستاره رئال مادرید از اتهاماتی که به او وارد شده شوکه شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، مسئله تجاوز کیلیان امباپه که به یک حادثه ادعایی در هتلی در مرکز استکهلم مربوط می‌شود، سر و صدای زیادی در رسانه‌های سراسر جهان ایجاد کرده است. هیچ مظنونی شناسایی نشده و تحقیقات در این مورد آغاز شده است اما شبکه‌های سوئدی اس‌وی‌تی و اکسپرسن گزارش داده‌اند که امباپه یکی از مظنونان احتمالی این پرونده است.

امباپه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در استکهلم حضور داشت و طبق گزارش‌های AFP، در این مدت از یک کلاب شبانه دیدن کرد و در یک هتل اقامت داشت. زمان‌بندی این فعالیت‌ها با ادعاهای مطرح‌شده در رسانه‌ها هم‌زمان است. با این حال، تا کنون هیچ تخلفی از سوی او تأیید رسمی نشده و هیچ اتهامی علیه او مطرح نشده است.

ماریا آلیس کانوی برنارد، وکیل امباپه، در برنامه‌ تلویزیونی TF۱ درباره این ادعاها صحبت کرد و اتهامات علیه امباپه را «افترا» خواند و به شدت از موکل خود دفاع کرد. او گفت: «ما در مورد شکایتی صحبت می‌کنیم که ثبت شده و در حال حاضر نمی‌دانیم این شکایت علیه چه کسی است. شکایت چیزی را نشان نمی‌دهد. امباپه هرگز تنها نیست. او هرگز تنها نیست، بنابراین نمی‌تواند در موقعیتی قرار بگیرد که ریسک کند و این موضوع کاملاً احتمال هرگونه تخلف را رد می‌کند. ما به این موضوع یقین مطلق داریم. او آرام است اما از هیاهوی رسانه‌ای شوکه شده است. او هیچ تصوری از اتهاماتی که به او وارد شده ندارد. اگر تحقیقاتی وجود داشته باشد، تسلیم عدالت سوئد خواهد شد. اما او آرام است زیرا دلیلی برای سرزنش خود ندارد.»

اتهامات ناگهانی پیرامون این فوتبالیست فرانسوی، بر آشفتگی‌های دوران اخیر زندگی او افزوده است. پیش از این انتقادات زیادی به دلیل غیبت او در تیم ملی مطرح شده بود، با اینکه امباپه دلیل غیبتش را نرسیدن به بهبود کامل عنوان کرده بود.


منبع: تسنیم

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn