تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:48
5 بازدید
کد خبر : 350971

عرضه محصولات نیو جتا توسط ماموت خودرو

عرضه محصولات نیو جتا توسط ماموت خودرو

به گزارش پدال نیوز؛ شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی فولکس واگن، اقدام به عرضه محصولات نیو جتا به بازار کرده است. بدین ترتیب پس از حدود یکسال از عرضه خودروهای VS5 و VS7، نسل جدید آن‌ها مهمان جاده‌های کشورمان خواهند بود. این نخستین خودرو

به گزارش پدال نیوز؛ شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی فولکس واگن، اقدام به عرضه محصولات نیو جتا به بازار کرده است. بدین ترتیب پس از حدود یکسال از عرضه خودروهای VS5 و VS7، نسل جدید آن‌ها مهمان جاده‌های کشورمان خواهند بود. این نخستین خودرو در دور جدید محصولات وارداتی کشور است که نسل جدید آن تنها سه ماه پس از عرضه در بازارهای جهانی، به کشور وارد می‌شود.

برند جتا به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن، محصولات خود را بر پایه و اساس پلتفرم‌ و قوای محرکه فولکس‌واگن توسعه می‌دهد. مدل‌های VS5 و VS7  به عنوان خانواده کراس‌اورهای این برند،  تغییرات ظاهری را در نسل جدید خود تجربه کرده‌اند که شامل طراحی جدید مجموعه جلوپنجره و سپرها با تاکید بیشتر بر روی هویت Y Shape برند جتاست که نخستین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ به نمایش درآمدند.

نیو جتا VS5 و VS7 بر پایه پلتفرم MQB گروه فولکس‌واگن توسعه یافته و از قوای محرکه ۱.۴ لیتری توربوشارژ این برند با حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می‌برند که با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت آیسین هماهنگ شده است.
کروز کنترل تطبیقی، رادار تشخیص برخورد از جلو با ترمز اضطراری فعال، سیستم ورود بدون کلید، تهویه اتوماتیک دو نقطه‌ای، سیستم کنترل هرزگردی ASR، کنترل پایداری ESP، سنسور نور و باران، نمایشگر مالتی مدیا ۱۰ اینچی با دوربین ۳۶۰ و … از جمله تجهیزات و امکانات موجود تعبیه شده در خودروهای نیو جتاست.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره سراسری ۱۶۶۰ تماس حاصل فرمایند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn