تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 18:58
5 بازدید
کد خبر : 351032

بهترین نورپردازی برای ورودی خانه/ لوستر بزرگ را در کدام قسمت خانه استفاده کنیم؟

بهترین نورپردازی برای ورودی خانه/ لوستر بزرگ را در کدام قسمت خانه استفاده کنیم؟

شایانیوز- راهروی ورودی به عنوان اولین اتاق خانه به شمار می رود که مناطق ایده آلی برای معرفی سبک و لحن خانه شما هستند. در حالی که عوامل زیادی در طراحی ورودی و بزرگ جلوه دادن آن نقش دارند، نور اتاق از آنچه فکر می کنید تاثیر بیشتری دارد. از طریق چراغ‌های آویز، لوسترها، دیوارکوب‌ها

شایانیوز- راهروی ورودی به عنوان اولین اتاق خانه به شمار می رود که مناطق ایده آلی برای معرفی سبک و لحن خانه شما هستند. در حالی که عوامل زیادی در طراحی ورودی و بزرگ جلوه دادن آن نقش دارند، نور اتاق از آنچه فکر می کنید تاثیر بیشتری دارد. از طریق چراغ‌های آویز، لوسترها، دیوارکوب‌ها و سایر وسایل، می‌توانید ورودی‌ای ایجاد کنید که زیبایی‌شناسی شخصی شما را کاملاً منتقل کند و به زیبایی آن بیفزاید.

27

28

سبک کلاسیک

فانوس ها و شمع ها هر دو در سبک های سنتی و خانگی مانند خانه های کشاورزی، ساحلی، روستایی و زیبایی شناسی سنتی قرار می گیرند. فانوس نشان داده شده در اینجا از هر دو نقوش برای ایجاد یک لوستر کلاسیک استفاده می کند، اما بافت های فرسوده فانوس به آن اجازه می دهد تا به طور یکپارچه به زیبایی خانه های کشاورزی سنتی تبدیل شود. 

20

جهت نورپردازی

انواع مختلف وسایل روشنایی نور را به طرق مختلف هدایت می کنند که بر عملکرد اتاق و همچنین محیط آن تأثیر می گذارد. این ورودی مدرن از دیوارکوب برای هدایت نور به سمت بالا و پایین استفاده می کند، در حالی که لوستر نور را در همه جهات می تاباند. بسته به لحنی که می خواهید در ورودی خود ایجاد کنید، تصمیم بگیرید که نور چگونه و کجا پخش شود تا بتوانید با اطمینان لحن اتاق و مناطق روشن را تنظیم کنید.

21

نقوش شگفت انگیز

در هر اتاقی از خانه، استفاده از نقوش (اشکال، تصاویر و الگوهای تکرارشونده) می تواند سبک اتاق را تثبیت کند. در این ورودی بزرگ، طاق‌های سقف گرد به پرده‌های دیوار جلویی بسته می‌شوند و سپس به دو لوستر می‌پیوندند. از طریق تکرار شکل‌ها و قوس‌های گرد، این ورودی دارای وحدتی است که می‌توان آن را در سرسراهای دیگر تکرار و بازتولید کرد.

22

از همه زوایا

درهای چوبی غنی نقطه کانونی واضح این ورودی هستند زیرا گرم ترین و تیره ترین رنگ موجود است. از آنجایی که لوستر مستقیماً در ردیف در قرار می گیرد، در این لوستر سرسرا از کرم سبک و فلز صیقلی استفاده می شود تا در مقابل پوشش و رنگ درب متمایز شود. این ورودی به عنوان درسی برای نزدیک شدن به طراحی از هر جهت عمل می کند: در نظر بگیرید که چگونه لوستر هنگام رو به درب، هنگام روبرو شدن با جهت مخالف و غیره ظاهر می شود تا تعیین کنید چه وسیله ای به بهترین وجه با آن فضا سازگار است.

23

تقارن

فضاهای شیک و سنتی اغلب از تقارن در ویژگی های معماری و عناصر طراحی استفاده می کنند. این فضا حتی با لوستری که هر لامپ را با ساختار دو طبقه خود کاملاً در جای خود قرار داده است، به آن زیبایی متمایل می شود. در حالی که مجبور نیستید یک لوستر کریستالی دقیقاً شبیه به این لوستر بسازید، استفاده از یک چراغ سقفی مرتب و مرتب می تواند به تقارن موجود اتاق کمک کند.

24

ورودی های طولانی و باریک

همه ورودی ها نمی توانند سرسراهای بزرگ و شیک باشند. با این حال، راه‌های زیادی برای بهینه‌سازی نور در ورودی‌های بلند و باریک نیز وجود دارد. همانطور که در این ورودی مدرن اواسط قرن نشان داده شده است، سه چراغ آویز به طور مساوی در بین مسیر پخش شده اند و روشنایی کلیدی را همراه با سبک ارائه می دهند. این اتاق ثابت می کند که چگونه استفاده از یک لوستر منفرد تنها راه برای بیان یک بیانیه در ورودی نیست. وسایل متعدد می توانند فضایی به همان اندازه خیره کننده ایجاد کنند.

28

25

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn