تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 20:25
13 بازدید
کد خبر : 351113

استقلال خوزستان – مس رفسنجان؛ دوئل همسایه‌ها در اهواز

استقلال خوزستان – مس رفسنجان؛ دوئل همسایه‌ها در اهواز

به گزارش آفتاب نو، دو تیمی که کمترین فاصله را با منطقه خطر سقوط دارند این هفته باید در اهواز با هم بازی کنند. شناسنامه بازی هفته هشتم لیگ برتر ساعت ۱۸:۳۰  ورزشگاه غدیر اهواز داور: سعید رحیمی مقدم کمک‌ها: علی احمدی و مهدی شفیعی نکات بازی * جدال دو همسایه در جدول، میزبان در

به گزارش آفتاب نو، دو تیمی که کمترین فاصله را با منطقه خطر سقوط دارند این هفته باید در اهواز با هم بازی کنند.

شناسنامه بازی

هفته هشتم لیگ برتر

ساعت ۱۸:۳۰ 

ورزشگاه غدیر اهواز

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک‌ها: علی احمدی و مهدی شفیعی

نکات بازی

* جدال دو همسایه در جدول، میزبان در رتبه سیزدهم پذیرای مهمان در رتبه چهاردهم است.

* استقلال خوزستان از ۷ بازی قبلی ۶ امتیاز دارد و مس از ۶ مسابقه ۵ امتیاز، این دو تیم نزدیک‌ترین همسایگان به دو تیم انتهای جدول و در خطر سقوط هستند.

* محرم نویدکیا بعد از بازی قبل استعفا داد و در این مسابقه مس با دستیار او امیرحسین پیروانی به میدان خواهد آمد. محرم محرم، با این امید ماند که زمینه بازگشت آقای خاص فوتبال ایران مهیا شود. باید دید بعد این بازی محرم برمی گردد یا مربی جدید می آید و پیروانی هم می رود؟

* در آخرین بازی این فصل تا قبل از این دیدار هر دو تیم با نتیجه ۱-۰ باختند! استقلال خوزستان در همین ورزشگاه غدیر در هفته هفتم با یک گل مغلوب سپاهان شد. در حالی که یک پنالتی را هم از حریف گرفت. مس هم میزبان بود و در خانه با یک گل به شمس آذر باخت!

* فصل قبل ساکت الهامی دور رفت مشکلاتی داشت که به خاطر آنها استعفا داد و رفت. محرم نویدکیا آمد و او هم همان مشکلات را داشت و حالا در این فصل به دلیل همان مشکلات تکراری، محرم هم رفته است! مشخص نیست چه زمانی اصل مشکل مس برطرف خواهد شد!

* استقلال خوزستان این فصل را با میزبانی شروع کرد. تساوی بدون گل برابر آلومینیوم، سپس در هفته سوم استقلال تهران را برد و در هفته پنجم برابر چادر ملو در همین ورزشگاه ۱-۱ مساوی کرد و هفته قبل هم که به سپاهان با یک گل باخت.

* مس اولین بار در هفته دوم مهمان فولاد بود که بدون گل مساوی کرد. هفته چهارم قرار بود مهمان استقلال باشد که این بازی به تعویق افتاده و در آبان ماه برگزار می‌شود. هفته ششم با یک گل در یزد به چادر ملو باخت و حالا در حالی دوباره میزبان است که از سفرهای قبلی بیرون رفسنجان فقط یک امتیاز دارد!

* فصل قبل آبی های اهوازی هر دو بازی رفت و برگشت را از نارنجی های رفسنجان با اختلاف یک گل بردند و سیروس پورموسوی دبل کرد.

* در هفته چهاردهم فصل قبل استقلال خوزستان در همین ورزشگاه میزبان بود. سیروس پورموسوی  ۲-۱ مس را با ساکت الهامی برد.

* بازی برگشت در رفسنجان خرداد ماه امسال برگزار و استقلال خوزستان که برای بقا نیازی حیاتی به ۳ امتیاز داشت، با نتیجه ۳-۲ در رفسنجان پیروز شد.

* از جمع چهار گلزن استقلال خوزستان در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل، تنها محمود مطلق‌زاده در این تیم مانده اما هر سه گلزن مس به استقلال خوزستان این فصل نیز در این تیم حضور دارند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn