تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 20:44
8 بازدید
کد خبر : 351125

احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است/سرمایه انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان

احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است/سرمایه انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو،سردار “حمید رضا اشراق” در جلسه کمیسیون پشتیبانی فراجا در خصوص بررسی مشکلات و نیازمندی های فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت:خداوند منان را شاکریم که فرصت کوتاهی نصیب شد تا در خدمت همکاران و همرزمان خودم در پلیس آذربایجان شرقی باشم تا از عملکرد مطلوب شما در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو،سردار “حمید رضا اشراق” در جلسه کمیسیون پشتیبانی فراجا در خصوص بررسی مشکلات و نیازمندی های فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار داشت:خداوند منان را شاکریم که فرصت کوتاهی نصیب شد تا در خدمت همکاران و همرزمان خودم در پلیس آذربایجان شرقی باشم تا از عملکرد مطلوب شما در برقراری نظم و امنیت در این استان پهناور تشکر و قدردانی نمایم. 

معاون هماهنگ کننده فراجا به اهمیت احساس امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود:جامعه شناسان این اعتقاد  را دارند که احساس امنیت از خود امنیت مهم تر و حساس تر است چراکه احساس امنیت و آرامش شهروندان مهم ترین مولفه برای زندگی در جوامع است.  

سردار “اشراق” انسجام فرهنگی و قومیتی را در احساس امنیت جوامع اثرگذار عنوان کرد و گفت: پلیس در کنار اقدامان انتظامی و کنترل جرایم می تواند با آگاهسازی افراد جامعه احساس امنیت را در شهروندان ارتقاء دهد . 

وی در ادامه گفت : موضوع دیگری که می تواند باعث افزایش احساس امنیت شهروندان در جامعه شود رفتار و برخورد ماموران پلیس با مردم است،رفتارهای شایسته و برخورد کریمانه با ارباب رجوع و مردم می تواند برای پلیس سرمایه اجتماعی باشد . 

معاون هماهنگ کننده با اشاره به آیه “اشداء علی الکفار و رحماء بینهم ” خاطرنشان کرد: اقتدار و رافت باید توام در پلیس باشد اقتدار و صلابت در برابر مجرمان و ههنجارشکنان و رافت و مهربانی در برابر مردم و شهروندان لذا نهادینه کردن این امر در کاآفتاب نون پلیس از وظایف اصلی و خطیر فرماندهان و مسئولان انتظامی است.  

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان است 

سردار “اشراق” نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه هر سازمان عنوان کردو گفت:حفظ و نگهداشت کاآفتاب نون از وظیفه همهم فرماندهان و مسئولان انتظامی بوده که باید در این خصوص با آموزش های موثر و نظارت و کنترل هدفمند در صیانت و حفظ کاآفتاب نون اقدام کرد.  

معاون هماهنگ کننده فراجا در پایان ضمن استماع مشکلات و نیازمندی های پلیس استان دستورات لازم را در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های صادر کرد.

 

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn