تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 0:39
11 بازدید
کد خبر : 351315

قتل به خاطر تعرض؛ وقتی چای تبدیل به سم می‌شود

قتل به خاطر تعرض؛ وقتی چای تبدیل به سم می‌شود

بازدید:۱۲۹ صد آنلاین | جوانی که قربانی تعرض شده بود، با اعترافی شگفت‌انگیز، پرده از راز یک قتل برداشت. به گزارش صد آنلاین،در روزی آرام ناگهان خبر کشف جسد مردی افغانستانی در یک ساختمان نیمه‌ساز در شهرک غرب تهران، به پلیس گزارش شد. مقتول که نگهبان این ساختمان بود، به طرز هولناکی با دو ضربه جسم

قتل به خاطر تعرض؛ وقتی چای تبدیل به سم می‌شود

بازدید:۱۲۹

صد آنلاین | جوانی که قربانی تعرض شده بود، با اعترافی شگفت‌انگیز، پرده از راز یک قتل برداشت.

به گزارش صد آنلاین،در روزی آرام ناگهان خبر کشف جسد مردی افغانستانی در یک ساختمان نیمه‌ساز در شهرک غرب تهران، به پلیس گزارش شد. مقتول که نگهبان این ساختمان بود، به طرز هولناکی با دو ضربه جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود. تیم جنایی به محض رسیدن به محل جنایت، با صحنه‌ای خونین و هولناک روبرو شدند که سوالات بسیاری را در ذهن آن‌ها ایجاد کرد.

 

در اولین اقدام، مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان پرداختند و تصاویری از یک مرد جوان به دست آوردند که به‌نظر می‌رسید او قاتل است. بررسی‌ها نشان داد که این پسر ۲۲ ساله، دوست خواهرزاده مقتول بوده و اکنون باید در برابر قانون پاسخگو باشد.

 

اعترافاتی شوکه‌کننده

با شناسایی هویت متهم، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه او در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر شد. پس از انتقال به پایتخت، در حین بازجویی‌ها، متهم اعترافات شگفت‌انگیزی را ارائه داد. او بیان کرد که مقتول به او دست‌درازی کرده و این موضوع باعث درگیری و قتل او شده است.

 

متهم گفت: «مقتول شب حادثه با من تماس گرفت و مرا به خانه‌اش دعوت کرد. او مدعی بود که خواهرزاده‌اش هم آنجا خواهد بود. وقتی به خانه رسیدم، خبری از خواهرزاده نبود و او به من چای آورد. وقتی چای را نوشیدم، بی‌هوش شدم. وقتی بیدار شدم، متوجه شدم که او به من تعرض کرده است. در آن لحظه از شدت عصبانیت با او درگیر شدم و با چوب‌دستی او را به قتل رساندم. بعد از آن از تهران فرار کردم و در ساختمانی نیمه‌کاره مشغول به کار شدم.»

 

تحقیقات و پیامدها

پس از اعترافات، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم را در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داد و تحقیقات به‌منظور بررسی بیشتر جزئیات این ماجرا ادامه دارد. قتل‌هایی از این دست، نه تنها نشان‌دهنده‌ی بروز خشونت در جامعه است، بلکه زنگ خطری برای همه‌ی ما محسوب می‌شود.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn