تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 0:41
15 بازدید
کد خبر : 351319

همدانی به مدیریت استقلال خیلی اعتماد ندارم، چون انتخابات آنها غلط بود/ آینده تیم ملی را خوب و مثبت می‌بینم

همدانی به مدیریت استقلال خیلی اعتماد ندارم، چون انتخابات آنها غلط بود/ آینده تیم ملی را خوب و مثبت می‌بینم

در گفت و گو با آنا ملی‌پوش سابق گفت: آینده بسیار خوبی برای تیم ملی می‌بینیم، چون اتحاد خوبی شکل گرفته و توانایی کسب نتایج بسیار عالی را داریم. ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص صدرنشینی ایران در پایان دور چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: در آخرین بازی با

در گفت و گو با آنا

همدانی به مدیریت استقلال خیلی اعتماد ندارم، چون انتخابات آنها غلط بود  آینده تیم ملی را خوب و مثبت می‌بینم

ملی‌پوش سابق گفت: آینده بسیار خوبی برای تیم ملی می‌بینیم، چون اتحاد خوبی شکل گرفته و توانایی کسب نتایج بسیار عالی را داریم.

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص صدرنشینی ایران در پایان دور چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: در آخرین بازی با قطر توانستیم پیروزی بسیار خوبی را به دست آوریم که تکمیل کننده نتایج قبلی شد و صدر جدول را به دست آوریم. اتحاد و انسجام در تیم ملی مشهود است و به آینده بسیار امیدوار شدیم. در جام ملت‌ها به قطر باختیم در شرایطی که می‌شد آن بازی را ببریم و فینالیست شویم. این بار دو نیمه متفاوت دیدیم و در نیمه نخست تحت‌الشعاع آن شکست بودیم که باعث شد کمی سردرگم شویم، اما در نیمه دوم بازی برتری ارائه کردیم و در نهایت به یک پیروزی قاطع رسیدیم.

نباید بچه بازی عفیف را جدی بگیریم 

وی ادامه داد: می‌شد که با اختلاف گل بیشتری از سد قطر بگذریم، چون بازیکنان ما رها شده و با فراغ بال فرامین تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده می‌کردند. تیم ملی ایران با حضور امیر قلعه‌نویی و کادرفنی مجرب خود به وحدت تاکتیکی رسیده و البته در همه حال می‌توان بهتر از قبل شد که چنین موضوعی از نگاه کادرفنی دور نمی‌ماند. از سویی شاهد بودیم که درباره پاسخ قاطع به اکرم عفیف صحبت شد ولی فراموش نکنیم با فوتبال غنی و برتری که ما داریم نباید بچه بازی عفیف را جدی بگیریم. او با بی‌ادبی خود کار اشتباهی کرده ولی در فوتبال حرفه‌ای پرداختن به چنین مواردی معمول نیست. توجه به این مسئله بیشتر موجب شهرت این بازیکن می‌شود. تمدن و فرهنگ غنی ما به قدری بالاست و نباید مثل این بازیکن کوچک فکر کنیم و فوتبال بزرگ ما را کوچک می‌کند. باید با فوتبال برتر خود ثابت کنیم بالاتر از این حریف هستیم. آنها بازیکنانی را تبعه می‌کنند ما که نیازی نداریم و همه برای این مرز و بوم هستند.

نباید عاجز از یک زمین چمن با کیفیت باشیم

ملی‌پوش سابق خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های فوتبال کشور را بهبود بخشیم، نواقص را برطرف کنیم. نباید عاجز از یک زمین چمن با کیفیت باشیم. وقتی زیرساخت‌های کافی نداشته باشیم چگونه می‌توانیم پشتوانه سازی کنیم و بازیکنانی تولید کنیم که به تیم‌های ملی خدمت کنند. نمی‌خواهم بگویم خودمان را با ژاپن مقایسه کنیم، چون در این کشور تمام زیرساخت‌ها به بهترین شکل احداث شده، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم است و سال‌هاست که در بهترین زمینه پشتوانه سازی در حال اجراست. طبیعتاً پیشرفت نصیب ژاپن می‌شود. ما در خواب گذشته هستیم و در تصور زیرساخت‌های گذشته قرار داریم. فکر می‌کنیم تیم اول آسیا هستیم ولی کیفیت گذشته را نداریم و ماندن به عنوان تیم اول آسیا مستلزم صرف هزینه است. بدون برنامه، سختی و تلاش نمی‌توان اول ماند. همین الان هم مشخص است چقدر عقب افتادیم و باید فاصله را از بین برد.

بار روانی را روی تیم ملی بیشتر نکنیم

وی درباره تغییر نسل و جوانگرایی در تیم ملی و صعود از گروه‌مان در جام جهانی یادآور شد: به نظرم نباید بار روانی را روی تیم ملی بیشتر کنیم. بعد از آنکه صعود به جام جهانی قطعی شد که به نظرم این اتفاق زودتر از پایان مسابقات انتخابی خواهد بود، باید برنامه‌ریزی کرد تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. قطعاً همه دوست داریم برای اولین بار از گروه‌مان صعود کنیم ولی این موضوع را بر عهده کادرفنی و بازیکنان بگذاریم که در آرامش برای تحقق این اتفاق بزرگ تلاش کنند. پس از قطعی شدن صعود، با صلاحدید کادرفنی می‌توانیم رو به جوانگرایی برویم، ملی‌پوشان مستعد میدان دیده‌تر شوند تا بتوانند در جام جهانی یار و یاور تیم ملی شوند. آینده بسیار خوبی برای تیم ملی می‌بینیم، چون اتحاد خوبی در تیم ملی داریم و اگر برای هر بازی همدل‌تر باشیم قطعاً توانایی کسب نتایج بسیار عالی را داریم. جوانان هم سرشار از انگیزه هستند تا جایی در ترکیب تیم ملی پیدا کنند و سرمربی تیم ملی هم به آماده‌ترین‌ها بازی می‌دهد.

خیلی به مدیریت استقلال اعتماد ندارم

همدانی درباره طولانی شدن انتخاب سرمربی خارجی استقلال یادآور شد: الان سرمربی رزومه دار و صاحب کارنامه خوب خارجی بیکار نیست و تیم دارد. شاید پیش بیاید که مربی خوبی پیدا شود تا به استقلال کمک کند. بدون شک در ابعاد مختلف به موضوع انتخاب سرمربی استقلال پرداخته شود. از بعد فرهنگی، اخلاقی، فنی، تاکتیکی و اشراف این مربی به فوتبال آسیا به انتخاب وی پرداخته شود. در مجموع کار سختی است، چون شیطنت‌های خاصی در این زمینه صورت می‌گیرد. باید به باشگاه فرصت داد تا در سکوت و آرامشی که ما حس می‌کنیم گزینه خود را انتخاب کند. واقعیت را بخواهید من خیلی به مدیریت اعتماد ندارم، چون تا اینجای کار انتخاب‌های غلطی داشته است. هیچ انتخاب درست و اصلحی را در راستای موفقیت استقلال ندیدیم. در مجموع باید فرصت داد ولی اینکه در این مرتبه انتخاب باشگاه منتج به نتیجه شود موضوعی است که در آینده مشخص می‌شود.  

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn