تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 0:51
12 بازدید
کد خبر : 351323

آغاز هفته هشتم لیگ برتر با مصاف قعرنشین ها و ۲ تازه وارد

آغاز هفته هشتم لیگ برتر با مصاف قعرنشین ها و ۲ تازه وارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر در حالی از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود که به دلیل برگزاری ۲ بازی تیم ملی و همین‌طور نزدیکی این هفته با سومین هفته لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲، مسابقات ملوان – پرسپولیس، گل‌گهر – تراکتور و سپاهان – نساجی لغو شد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر در حالی از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود که به دلیل برگزاری ۲ بازی تیم ملی و همین‌طور نزدیکی این هفته با سومین هفته لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲، مسابقات ملوان – پرسپولیس، گل‌گهر – تراکتور و سپاهان – نساجی لغو شد تا ۳ نماینده کشورمان در آسیا با شرایط بهتری مقابل حریفان‌شان قرار بگیرند. 

در روز اول این هفته تیم‌های پایین جدولی به مصاف هم می‌روند و چادرملو و خیبر دو تیم تازه‌وارد با هم رقابت می‌کنند. در زیر نگاهی به ۳ دیدار آغازین هفته هشتم داریم.

قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ دسته اول در فصل گذشته، در تجربه‌ای تازه این بار در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد. شرایط دو تیم پس از صعود به لیگ برتر خیلی متفاوت نیست و چادرملو نسبت به خیبر با فاصله‌ای ۲ امتیازی و با ۸ امتیاز در رتبه نهم قرار دارد و نماینده لرستان هم ۶ امتیازی است و در جایگاه یازدهم. چادرملو در آخرین دیدار خود در لیگ، توانست پرسپولیس را ۹۰ دقیقه متوقف کند و در آخرین ثانیه‌های وقت‌های تلف شده نتیجه را واگذار کرد و امروز در ورزشگاه خود به دنبال شکست خیبر خواهد بود. از سوی دیگر خیبری‌ها هم در سومین تجربه اولریو برزیلی روی نیمکت‌شان به دنبال این هستند که اولین بردشان را با این مربی کسب کنند.

شمس‌آذر –هوادار

شمس‌آذر شباهتی به تیم فصل گذشته ندارد و تا هفته گذشته به قعر جدول چسبیده بود. شاگردان سعید دقیقی پیش از تعطیلی لیگ، در رفسنجان مس را با یک گل شکست دادند تا با ثبت اولین برد این فصل خود تا حدودی به شرایط بحرانی خود سروسامانی دهند و باید دید می‌توانند روند صعودی‌ خودشان را این بار در خانه و مقابل هوادار هم حفظ و با شکست حریف تهرانی خود نخستین برد فصل خودشان را در خانه کسب کنند یا خیر.

در مقابل اما شرایط کاملاً برای هوادار متفاوت است. هواداری‌ها که در ابتدای فصل سیدمهدی رحمتی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا این هفته هنوز نتوانسته‌اند بردی را دشت کنند. آنها تا بازی قبل مقابل استقلال در گلزنی هم مشکل داشتند و نخستین گلشان را از روی نقطه پنالتی به استقلال زدند. هر دو بازی فصل گذشته را هوادار برد، اما شرایط دو تیم مانند فصل نیست و تقابل دقیقی و رحمتی به عنوان دو مربی جوان لیگ می‌تواند جذاب باشد.

استقلال خوزستان –مس رفسنجان

دو تیم رده سیزدهم و چهاردهم جدول در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که هر دو بازی آخرشان را واگذار کردند. مس رفسنجان شرایط خوبی در ۷ هفته گذشته نداشته و پس از فشارهای زیادی که این تیم و کادرفنی آن وجود داشت، محرم نویدکیا از جمع این تیم جدا شد و دستیار او امیرحسین پیروانی به صورت موقت هدایت مس را برعهده گرفت.

با وجود اینکه در این چند روز نام‌های زیادی برای جانشینی نویدکیا مطرح شد اما تا امروز مس مقابل استقلال خوزستان اتفاق خاصی در خصوص نفر اول فنی نیمکت نارنجی‌پوشان رخ نداده است. مس بحرانی باید در حالی به مصاف استقلال خوزستان برود که آبی‌های اهواز هم خیلی اوضاع خوبی ندارند. آنها تنها برد فصل‌شان را مقابل همنام تهرانی کسب کردند و می‌خواهند برای خروج از این شرایط از حال و روز بد مس استفاده و ۳ امتیاز را کسب کنند، هرچند برای رسیدن به این هدف کار سختی داشته باشند.

برنامه هفته هشتم مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه – ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳
چادرملوی اردکان – خیبر خرم‌آباد ورزشگاه شهیدنصیری یزد ساعت ۱۸
داور: کیوان علی‌محمدی، کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، میلاد قاسمی و احسان اکبری، ناظر داوری: حسین نجاتی

شمس آذر قزوین – هوادار تهران ورزشگاه سردار آزادگان ساعت ۱۸
داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: عباس پورحیدری، حامد تازه‌پور و حامد سیری، ناظر داوری: رحیم رحیمی‌مقدم

استقلال خوزستان – مس رفسنجان ورزشگاه غدیر اهواز ساعت ۱۸:۳۰
داور: سعید رحیمی‌مقدم، کمک‌ها: علی احمدی، مهدی شفیعی و امیر ایار، ناظر داوری: محمود رفیعی
داور VAR: وحید کاظمی، کمک: علیرضا مرادی

جمعه – ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳
استقلال – ذوب‌آهن اصفهان ورزشگاه شهدای شهرقدس ساعت ۱۸:۳۰
داور: امیر عرب‌براقی، کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، حامد صفایی و محمدرضا تارخ، ناظر داوری: محمدرضا فلاح
داور VAR: بیژن حیدری، کمک: محمدرضا فلاح

یکشنبه –  ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳
آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان ورزشگاه امام خمینی (ره) ساعت ۱۸:۱۵
داور: علی‌اصغر مومنی، کمک‌ها: امیرمحمد داوودزاده، یعقوب حجتی و میثم حیدری، ناظر داوری: اسماعیل صفیری
داور VAR حسن اکرمی، کمک: کوپال ناظمی

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn