تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 1:00
5 بازدید
کد خبر : 351329

درآمد ۱۵۴ میلیارد ریالی شهرداری اصفهان در سال جاری/سهم بزرگ درآمدهای ساختمانی

درآمد ۱۵۴ میلیارد ریالی شهرداری اصفهان در سال جاری/سهم بزرگ درآمدهای ساختمانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ سیدمصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: درآمد شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۰ شامل درآمدهای ساختمانی، درآمدهای متمرکز و پایدار، درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری مشارکتی و درآمدهای سیاستی در مجموع حدود ۸۱ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال بود. وی افزود: این درآمد در سال ۱۴۰۱

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ سیدمصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: درآمد شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۰ شامل درآمدهای ساختمانی، درآمدهای متمرکز و پایدار، درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری مشارکتی و درآمدهای سیاستی در مجموع حدود ۸۱ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال بود.

وی افزود: این درآمد در سال ۱۴۰۱ نیز به حدود ۹۷ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۲ به حدود ۱۲۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال رسید.

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با بیان اینکه درآمد شهرداری اصفهان در سال جاری بر اساس مولفه درآمدهای ساختمانی، درآمدهای متمرکز و پایدار، درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری مشارکتی و درآمدهای سیاستی در مجموع به حدود ۱۵۴ میلیارد و یک میلیون ریال می رسد، گفت: درآمد شهرداری اصفهان در سال آینده و بر اساس همین مولفه ها در مجموع حدود ۱۹۵ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مجموع برآورد درآمد شهرداری این کلان‌شهر در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ طبق درآمدهای ساختمانی طی پنج سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ حدود ۳۰۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال خواهد بود.

اعتصامی افزود: مجموع برآورد درآمد شهرداری این کلان‌شهر در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ بر اساس درآمدهای متمرکز و پایدار طی پنج سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ حدود ۵۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال و مجموع برآورد درآمد شهرداری این کلان‌شهر در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ طبق درآمدهای حاصل از سرمایه‌گذاری مشارکتی طی پنج سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ حدود ۲۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال خواهد بود.

به گفته وی، مجموع برآورد درآمد شهرداری این کلان‌شهر در برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ بر اساس درآمدهای سیاستی طی پنج سال ۱۴۰۰، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲، ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ حدود ۲۶۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال خواهد بود.

اصفهان/ بهمن راعی

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn