تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 1:40
25 بازدید
کد خبر : 351352

به بختیاری‌زاده فرصت بدهید/ استقلال نفرین شده است!

به بختیاری‌زاده فرصت بدهید/ استقلال نفرین شده است!

جامعه ورزشی آفتاب نو: ادموند اختر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط لیگ امسال استقلال گفت: همه می‌دانند استقلال در لیگ آن‌چیزی که از آن انتظار داشتند را نشان نداد. مشکلات از سال گذشته بود و رسید به امسال. به نظرم استقلال نفرین شده و این آه بازیکنانی است که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ادموند اختر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره شرایط لیگ امسال استقلال گفت: همه می‌دانند استقلال در لیگ آن‌چیزی که از آن انتظار داشتند را نشان نداد. مشکلات از سال گذشته بود و رسید به امسال. به نظرم استقلال نفرین شده و این آه بازیکنانی است که به ناحق جدا شده‌اند.

وی افزود: رئال مادرید بازیکن ۳۴ ساله داشته اما به آن احترام می‌گذارد اما ما یک بازیکن باکیفیت داشته‌ایم و پس از مصدومیت آن را کنار گذاشته‌ایم. اصلا وضعیت فعلی استقلال نفرین شده‌ است و ربطی به مدیر و مسئول ندارد.

پیشکسوت استقلال در مورد جذب بازیکنان خارجی توسط این تیم عنوان کرد: در مورد یامگا حق را به باشگاه می‌دادم و دلیل را پزشکی می‌دانستم اما وقتی می‌بینم بازی می‌کند و مشکلی در وی ندیدم یعنی بازیکن تاثیرگذار است. کاکوتا را برای چه آورده‌اند؟ کارمندان باشگاه استقلال از او بهتر هستند. اصلا به او فرصت بازی نمی‌دهند چه برسد که خوب باشد.

اختر در مورد وضعیت نیمکت استقلال تصریح کرد: شرایط استقلال از این بدتر نمی‌شود. به نظرم بهتر است پای بختیاری‌زاده بایستند. مطمئن باشید امکان ندارد امتیازگیری ما از این بدتر شود. مربی که رزومه دارد اینجا نمی‌آید و بی‌رزومه‌ها هم به کار نمی‌آیند. پای بختیاری‌زاده بایستند و سال‌ها از وی استفاده کنند.

وی در خصوص عدم حضور VAR در فوتبال ایران افزود: بازیکنان ما اصلا نمی‌دانند VAR یعنی چه. اول باید فرهنگش را به بازیکنان یاد بدهیم. بعد از هر سوت داور به سمت وی یورش می‌برند که صحنه را ببین. اصلا نمی‌دنند در گوش داور می‌گویند صحنه قابل بازبینی است یا خیر.

پیشکسوت استقلال در پایان اظهار داشت: امیدوارم فورا استقلال از بلاتکلیفی بیرون بیاید. اعتقادم این است که به بختیاری‌زاده فرصت بدهند و یک مربی داشته باشیم. او فوتبالیست قابلی است. باید به او اعتماد کرد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn