تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 3:52
8 بازدید
کد خبر : 351430

قول می‌دهم پوگبای بهتری خواهید دید/ همه رهایم کردند ولی خشمگین برمی‌گردم!

قول می‌دهم پوگبای بهتری خواهید دید/ همه رهایم کردند ولی خشمگین برمی‌گردم!

پل پوگبا، هافبک فرانسوی که پس از بخشیده شدن بخشی از محرومیت دوپینگش، به میادین بازگشته است، در مصاحبه‌ای مفصل با شبکه ای‌اس‌پی‌ان از روزهای سختی که پشت سر گذاشته، صحبت کرد. او تأکید کرد که دوران دوری از فوتبال به او انگیزه‌ای جدید داده و آماده است نسخه‌ای بهتر از خود را به نمایش

پل پوگبا، هافبک فرانسوی که پس از بخشیده شدن بخشی از محرومیت دوپینگش، به میادین بازگشته است، در مصاحبه‌ای مفصل با شبکه ای‌اس‌پی‌ان از روزهای سختی که پشت سر گذاشته، صحبت کرد. او تأکید کرد که دوران دوری از فوتبال به او انگیزه‌ای جدید داده و آماده است نسخه‌ای بهتر از خود را به نمایش بگذارد.

پوگبا در این گفت‌وگو عنوان کرد که در دوران دوری از فوتبال، خشم درونی زیادی را تجربه کرده و حالا قصد دارد از این خشم به عنوان منبع انگیزه برای بازگشت قدرتمندانه به فوتبال استفاده کند. او گفت: “شک نکنید که پوگبای جدیدی را خواهید دید. من قول می‌دهم. البته منظورم به شکل مثبت است. از این برداشت منفی نکنید. عطش بیشتری برای موفقیت دارم و عزمم بیشتر شده است. احساس می‌کنم دوباره بچه‌ای هستم که قرار است اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کند. این خشم انگیزه من است و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا به سطح قبلی خود بازگردم و حتی بهتر شوم. چرا که نه”.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn