تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 6:41
7 بازدید
کد خبر : 351520

حضور شرکت‌های صهیونیستی در نمایشگاه فرانسه ممنوع شد

حضور شرکت‌های صهیونیستی در نمایشگاه فرانسه ممنوع شد

فرانسه شرکت‌های اسرائیلی را از شرکت در نمایشگاه تجاری نیروی دریایی نظامی آتی منع کرده است؛ دو منبع آگاه امروز به رویترز خبر دادند. پاریس پیش از این هم شرکت‌های اسرائیلی را از شرکت در یک نمایشگاه تجاری نظامی در اوایل سال جاری منع کرده بود. وزارت دفاع فرانسه در آن زمان اعلام کرده بود

فرانسه شرکت‌های اسرائیلی را از شرکت در نمایشگاه تجاری نیروی دریایی نظامی آتی منع کرده است؛ دو منبع آگاه امروز به رویترز خبر دادند.

پاریس پیش از این هم شرکت‌های اسرائیلی را از شرکت در یک نمایشگاه تجاری نظامی در اوایل سال جاری منع کرده بود.

وزارت دفاع فرانسه در آن زمان اعلام کرده بود که زمانی‌که رئیس‌جمهور فرانسه، امانوئل ماکرون از اسرائیل می‌خواهد عملیات در غزه را متوقف کند، دیگر شرایط برای حضور این شرکت‌ها مناسب نیست.

وزارت دفاع و وزارت خارجه فرانسه، سفارت اسرائیل و «یوروناوال» که نمایشگاه سالانه نیروی دریایی را در ۴ تا ۷ نوامبر برگزار می‌کنند، از اظهارنظر در این رابطه خودداری کردند.

تنش‌ها میان نتانیاهو و ماکرون در هفته‌های اخیر بالا گرفته است. دولت فرانسه روز جمعه سفیر رژیم صهیونیستی را در ارتباط با حملات این رژیم به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان احضار کرد و آن را «نقض جدی قوانین بین‌المللی» خواند.

رئیس‌جمهور فرانسه هم روز گذشته در نشست کابینه گفته که «نتانیاهو نباید فراموش کند که کشورش با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تشکیل شده و نباید قطعنامه‌های سازمان ملل را نادیده بگیرد.»

پاریس خواهان برقراری آتش‌بس ۲۱ روزه در لبنان با هدف دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک و همچنین آتش‌بس در غزه برای آزادی اسرا و رسیدن کمک‌های بشردوستانه به این منطقه است.

منبع: فارس

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn