تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 10:21
12 بازدید
کد خبر : 351662

توجه ویژه چین به معلمان و تقویت بخش آموزشی کشور

توجه ویژه چین به معلمان و تقویت بخش آموزشی کشور

چین متعهد شده است که نیروی کار آموزشی خود را با پرورش افراد حرفه‌ای توانمند و کاربلد تقویت کند. این امر برای دستیابی به هدف چین که تبدیل شدن به قدرت آموزشی در جهان است، بسیار حیاتی است. به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها که اخیرا

چین متعهد شده است که نیروی کار آموزشی خود را با پرورش افراد حرفه‌ای توانمند و کاربلد تقویت کند. این امر برای دستیابی به هدف چین که تبدیل شدن به قدرت آموزشی در جهان است، بسیار حیاتی است.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها که اخیرا در چین منتشر شده، اقدامات خاصی را مشخص می‌کند که شامل تقویت آموزش حرفه‌ای، اخلاق و مهارت‌های معلمان، بهینه‌سازی تخصیص منابع آموزشی و حفاظت از حقوق و منافع معلمان می‌شود.

بر اساس این دستورالعمل‌ها که توسط کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و شورای دولتی صادر شده است، تا سال ۲۰۳۵، معلمی به یکی از محترم‌ترین و تحسین‌برانگیزترین مشاغل در چین تبدیل خواهد شد.

در این طرح ساخت مدارس تربیت معلم بیشتر حمایت خواهد شد و آموزش معلمان مناطق روستایی تقویت خواهد شد.

تلاش‌های بیشتری برای اطمینان از پرداخت به‌موقع حقوق معلمان، کاهش بار کاری غیرضروری و محافظت از آن‌ها در برابر رفتارهای نادرست مانند تحقیر، تهمت و شایعات نیز صورت خواهد گرفت.

این دستورالعمل‌ها همچنین خواستار ارتقا جایگاه اجتماعی معلمان، تقویت احترام عمومی به معلمان و تشویق حمایت عمومی از آموزش هستند.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn