تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 13:22
16 بازدید
کد خبر : 351811

مرد محبوب پرسپولیسی‌ها فعلا جدا نمی شود!

مرد محبوب پرسپولیسی‌ها فعلا جدا نمی شود!

به گزارش آفتاب نو، طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری به سیدجلال حسینی مطرح شد. موضوعی که واکنشی را از سوی مرد محبوب پرسپولیسی ها در بر نداشت. حسینی که یکی از دستیاران ایرانی گاریدو به حساب می آید، فعلا برنامه ای برای نفر اول شدن ندارد و می

به گزارش آفتاب نو، طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری به سیدجلال حسینی مطرح شد. موضوعی که واکنشی را از سوی مرد محبوب پرسپولیسی ها در بر نداشت.

حسینی که یکی از دستیاران ایرانی گاریدو به حساب می آید، فعلا برنامه ای برای نفر اول شدن ندارد و می خواهد کارش را به عنوان دستیار در پرسپولیس ادامه دهد.

سیدجلال فصل قبل هم از یک تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی پیشنهاد سرمربیگری داشت ولی همه آن ها را رد کرد و به تیم های خواهان خود اعلام کرد فعلا می خواهد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. به نظر می رسد مرد پرافتخار فوتبال ایران بر این عقیده است که فعلا نفر اول شدن حتی در تیم های کوچکتر برای او زود است و او باید دانش و تجربیاتش را در مربیگری بیشتر کند.

سیدجلا حسینی تا تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و بعد از آن در خصوص ادامه فعالیت خود تصمیم گیری خواهد کرد.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn